کد خبر: 669338
تاریخ انتشار :

توضیحات مهندس مصطفی باقری مولف کتاب هوش کمپلکس مهروماه در پایتخت کتاب

توضیحات مهندس مصطفی باقری مولف کتاب هوش کمپلکس مهروماه در پایتخت کتاب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

کتاب هایی که به بچه های این سنین کمک بسیار زیادی می کنند تا بتوانند مشخصات مغزی و هوشی خود را تقویت کنند. این کتاب ها در آموزش مطالب درسی و مباحثشان به آنها کمک شایانی می کنند. این کتاب ها ابزارهایی مناسب برای تقویت هوش و ذکاوت بچه ها به شمار می روند. خانواده هایی که دغدغه حل مسئله و تفکر فرزندانشان را دارند با خرید این کتاب ها می توانند آنها را در مسیر درست قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب دوره های آموزشی پنجم و ششم خواندن متن را ادامه دهید.  

 

درباره کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه

هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه کتابی دو رنگ است که در 656 صفحه به چاپ رسیده است. دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های تیزهوشان را دارند، این کتاب با داشتن 3550 تست گزینه های بسیار مناسب برای مطالعه آنها است. چاپ های مجدد این کتاب نشان از این دارد که دانش آموزان بسیاری نیاز به وجود چنین کتابی را در میان کتاب های خود احساس می کرده اند. هدف اصلی که این کتاب دنبال می کند شناساندن انواع گوناگونی از هوش دانش آموزان است. ضمن این که مهارت های آنها را نیز به صورت عملی مورد ارزیابی قرار می دهد. در هر بخش از این کتاب نکات ارزنده ای برای دانش آموزان مطرح شده است.  

پیش از خرید کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم انتشارات مهروماه  می توانید درباره انتشارات  مهروماه اطلاعات بیشتری به دست آورید. ناشری که در سال های اخیر یکی از مطرح ترین ها در حوزه آموزش بوده است. داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید کتاب مهم ترین مشخصه این ناشر است.  

 

تفاوت هوش کمپلکس پنجم و ششم با کتاب های دیگر

نگارنده کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه یکی از استادان برتر در حوزه نگارش کتاب های کمک آموزشی است. این نویسنده تخصص ویژه ای در نوشتن کتاب هایی در حوزه بالا بردن مهارت های حل مسئله دارد.  

یکی از تفاوت های مهم این کتاب با کتاب های آموزشی دیگر که برای دانش آموزان این سطح تحصیل به چاپ رسیده است در این است که نخستین کتابی است که بر طبق نظریه هاوارد گاردنر به نام هوش های چندگانه نوشته شده است. علاوه بر تست ها و سؤال های تشریحی بخشی از این کتاب به پاسخنامه دقیق و کامل اختصاص داده شده است. این کتاب دارای هشت فصل است که در آن انواع هوش ها به زبان ساده برای دانش آموزان توضیح داده شده است. همه این مباحث با توجه به سن دانش آموزان و با جذابیت های زیادی نوشته شده اند.   

هوشمند استعداد غیر کلامی یکی از بخش های مهم این کتاب است. در این بخش کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه درباره استعداد تحلیلی و عواملی که برای تحلیل ادراک، منطق و تجسم کاربرد دارند اطلاعاتی آورده شده است. استعداد کلامی و هوش ریاضی از دیگر بخش های مهم این کتاب محسوب می شوند. هوش فضایی و فنی بخش دیگری از آن است. در این بخش مباحث مهمی که در قبولی در آزمون تیزهوشان اهمیت دارد بررسی شده اند. سرعت دقت توجه و تمرکز و خلاقیت نام بخش های دیگر این کتاب هستند. در آخر کتاب نیز علاوه بر پاسخنامه که درباره آن گفتیم، آزمون های ورودی تیزهوشان سال های پیش همراه با پاسخنامه آورده شده است. 

هوش کمپلکس پنجم و ششم و آزمون تیزهوشان

هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه در واقع کتابی برای آماده کردن دانش آموزان این مقاطع تحصیلی برای شرکت در آزمون تیزهوشان است. دانش آموزان برای وارد شدن به این نوع مدرسه ها نیاز به منابع معتبر دارند. درست است که خود کتاب های درسی بهترین مرجع مطالعه آنها به حساب می آیند. اما نمی توان نقش کتاب های کمک آموزشی و کتاب های حاوی نمونه تست های تیزهوشان را نادیده گرفت. کتابی مانند هوش کمپلکس شامل نکته های بسیار کلیدی و ریز کتاب های درسی هم هست.

مباحث این کتاب به دانش آموزان کمک می کند که بتوانند نقطه ضعف ها و قوت های خود را بشناسند. حتی مباحثی در این کتاب وجود دارد که می تواند در شکوفایی استعدادشان به آنها کمک کند. خواندن مطالب کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه توانایی مغز دانش آموزان را مورد سنجش قرار می دهد.

تهیه کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه

هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه متنی قابل درک و ساده دارد. صفحه آرایی کتاب کمک می کند که دانش آموزان راحت تر بتوانند با مباحث کتاب ارتباط برقرار کنند. طراحی مباحث این کتاب بسیار منحصر به فرد است و نظریه های بسیار قدیمی درباره هوش را رد می کند. این کتاب به دلایل بسیار زیادی که در بالا به آنها اشاره شد می تواند در سبد خرید دانش آموزان کلاس های پنجم و ششم قرار بگیرد. با ورود به وب سایت پایتخت کتاب این کتاب به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست سفارش دهنده خواهد رسید.

دانش آموزان کلاس پنجمی می توانند با استفاده از آموزه های این کتاب خود را برای ورود به پایه ششم آماده کنند. ضمن این که با آزمون تیزهوشان نیز آشنایی پیدا کنند تا بتوانند برای شرکت در آن آمادگی بیشتری داشته باشند. دانش آموزان کلاس ششمی هم به همین نسبت می توانند از آموزش های کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم مهروماه سود ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها