کد خبر: 669633
تاریخ انتشار :

انواع دستگاه بسته بندی در صنایع

انواع دستگاه بسته بندی در صنایع
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

در کشور ما استانداردهای صنعت بسته‌بندی هرروز سخت‌گیرانه‌تر شده و با استانداردهای روز دنیا هم گام شده است.

امروزه نقش بسته بندی محصولات در بازار رقابتی بسیار پر رنگ شده است و باعث شده است که ارقام فروش باورنکردنی بین محصولات مشابه با همان کیفیت در بین رقبا جابه جا شود و به ندرت می توان محصولات بسته بندی نشده را در قفسه فروشگاه ها مشاهده کرد. بسته بندی محصولات در مرحله اول یک پوشش محافظ است اما در مرحله بعد فروشنده بی صدا محسوب می شود که مستقیما منجر به فروش کالا می شود. بسته بندی اطلاعات لازم و نحوه استفاده از آن محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد و می تواند تصویر ذهنی مثبت یا منفی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند. بنابراین انتخاب بسته بندی مناسب برای محصول بسیار مهم است.پس از تولید محصول، حتی اگر محصول عالی باشد، بدون بسته بندی مناسب، تقریباً خریدار وجود ندارد.

دستگاه بسته بندی انواع مختلفی دارند که در سطح تولید خانگی یا کارگاهی و یا در سطح تولید صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه بسته بندی توزین دار چیست؟

"دستگاه بسته بندی توزین دار " نوعی دستگاه بسته بندی حبوبات است که برای بسته بندی مواد گرانولی استفاده می شود. این دستگاه با ایجاد بسته بندی توزین با حجم و وزن یکسان یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه ها در زمینه بسته بندی مواد گرانولی می باشد.

توزین به معنی توزین است که یکی از روش های مدرن و مطمئن در زمینه بسته بندی محصولات می باشد که در بسیاری از دستگاه های بسته بندی قرار می گیرد.

این دستگاه بسته بندی توزین به دلیل عملکرد و کارایی آن در ایجاد بسته های یکسان می تواند در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. تقسیم بندی و اندازه یکسان با اختلاف وزن بسیار کم بر حسب میلی گرم از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بسته بندی کاروپک می باشد.

بسیاری از کاربران به دنبال دستگاهی دقیق، حساس و کاربردی برای وزن کشی محصولات خود هستند و این دستگاه بهترین گزینه برای آنها می باشد. این دستگاه در حالت ها و انواع مختلفی تولید می شود که تفاوت آنها در تعداد وزن دستگاه می باشد.

توزین دقیق در این دستگاه بسته بندی توزین به دلیل وجود ترازو فوق حساس است که بسته های گرانول یک سایز را ایجاد می کند. 

طراحی دستگاه بسته بندی توزین مخصوص مواد گرانولی و حبوبات می باشد. با سیستم PLC در این دستگاه به راحتی می توانید دستگاه را کنترل کنید و سرعت بسته بندی و نوع بسته بندی را به دلخواه تغییر دهید.

دستگاه خشک کن کابینتی

خشک کن چیست؟

دستگاه خشک کن مناسب برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات، گیاهان دارویی، زعفران، پیاز، میوه های خشک مانند انجیر، محصولات شیلاتی مانند ماهی و میگو می باشد..

تولید میوه خشک یا چیپس میوه امروزه از رونق زیادی برخوردار است و به عنوان شغل خانگی یا کارگاهی و همچنین شغلی بسیار سودآور در سطح صنعتی شکل گرفته است. امروزه بسیاری از باغداران و حتی زنان خانه دار و کارخانجات از این وسایل برای خشک کردن میوه، سبزی، چای و ... استفاده می کنند و به درآمدهای قابل توجهی دست یافته اند. در نتیجه اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار سودآور هستید ما به شما خشک کن نیز پیشنهاد می کنیم زیرا با خرید این دستگاه با هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر دستگاه های تولیدی می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

دستگاه ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه مناسب برای بسته بندی انواع محصولات تک نفره مورد استفاده در هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها و ... این مدل از دستگاه ها به صورت کاملا اتوماتیک و در مدل های مختلف ساشه پودری، مایع، گرانول ساخته می شود. سیستم هوشمند و اتوماتیک مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این دستگاه تولید انواع سس تک، سماق، نمک، نسکافه، عسل، آبلیمو تک و ... را برای شما بسیار آسان می کند. محصولات سبک که نیاز به بسته بندی تک نفره دارند توسط این دستگاه کاملا بهداشتی و اصولی انجام می شود. دستگاه ساشه با مهندسی دقیق تیم بهفر ماشین البرز بر روی تک تک قطعات و حتی ساخت قطعاتی که تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می کند و در راستای شرکت های بزرگ خدمات رسانی می کند ساخته شده است.

ساشه پودری

ساشه پودری

ساشه پودری این دستگاه پرکن مناسب برای بسته بندی انواع مواد پودری، ادویه، چای، ادویه، فلفل، نمک، سماق، هات چاکلت، خشیر، شکر، نمک، قهوه، نسکافه، کافی میکس و ... می باشد. از دوخت سه طرفه استفاده می شود.

برای پرکردن و شارژ مداوم مخزن دستگاه با پودر باید از بالابر پودری یا مارپیچ استفاده کرد. عملکرد این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک و به وسیله رول یا لفاف می باشد. دستگاه دارای سیستم برق و برنامه نویسی PLC و دارای صفحه نمایش لمسی HMI و منوی 2 زبانه می باشد. همچنین سیستم تاریخ بر روی دستگاه قابل نصب می باشد.

دستگاه ساشه مایع

دستگاه ساشه مایع غلیظ برای بسته بندی مایعاتی مانند سس های تک سس، کیسه عسل و ...می شود.داخل دستگاه ساشه مایع از استیل ساخته شده است تا در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد.

مایعات غلیظ را داخل مخزن می ریزیم و با تعیین وزن مورد نظر دستگاه را راه اندازی می کنیم. مایعات داخل بسته ریخته شده و رویه آن کاملاً خودکار دوخته می شود. و به صورت جداگانه دستگاه را ترک می کند. وکیوم محصول بدون دخالت انسان انجام می شود و کاملا بهداشتی می باشد.

 

درباره شرکت بهفر ماشین البرز

بهفر ماشین اطلس البرز که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده، و تولیدکننده ماشین آلات بسته بندی، دستگاه های خشک کن، ماشین آلات خطوط صنایع غذایی و ... باشد و در ایران جزو یکی از برترین تولیدکنندگان کشور می باشد. برای خرید انواع دستگاه بسته بندی به وب سایت بهفرماشین اطلس البرز مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها