کد خبر: 675874
تاریخ انتشار :

لیست شدن بیش از 600 ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

لیست شدن بیش از 600 ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

معامله گران ارز دیجیتال همواره به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارزها هستند. صرافی که همه ویژگی‌های مهم مانند امنیت، تنوع ارزی بالا، پشتیبانی خوب و … را ارائه دهد. با تحریم‌های صورت گرفته از جانب صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، بای بیت و … فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی عملا غیر ممکن شده است. لذا در این شرایط صرافی‌های ایرانی شروع به کار کردند تا بتوانند نیاز کاربران داخلی را پاسخگو باشند.

صرافی ایرانیکارت یکی از نمونه‌های صرافی‌های ایرانی است که با داشتن مزایای متعدد، می‌تواند یکی از گزینه‌های مطرح داخلی برای معامله‌گری کریپتو باشد.

16

چرا باید معاملات ارز دیجیتال را در صرافی ایرانیکارت انجام دهیم؟

صرافی کریپتویی ایرانیکارت دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، مناسب می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

کارمزد صفر

پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در ازای ارائه خدمات خرید و فروش، به منظور کسب درآمد هزینه‌ای مبنی بر کارمزد از کاربران دریافت می‌کنند. این هزینه کارمزد، به ویژه برای افرادی که تعداد تراکتش‌های بالایی دارند؛ ممکن است سرسام‌آور باشد. به همین دلیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی که کارمزد معاملاتی آن صفر است، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

در صرافی ایرانیکارت، برای خرید و فروش رمز ارزها، هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود. به این ترتیب برای مثال قیمت bitcoin در سایت ایرانیکارت، قیمت تمام شده آن است و برای خرید آن، به پرداخت هزینه اضافی نیاز نیست.

سابقه طولانی در حوزه ارزهای دیجیتال

هنگام انتخاب یک صرافی برای فعالیت به اعتبار آن از دیدگاه کاربران دقت کنید. چرا که این اعتبار صرافی است که امنیت وجوه شما را تضمین می‌کند. پس در مورد حسن شهرت صرافی بسیار سخت گیر باشید.

خوشبختانه ایرانیکارت با داشتن سابقه فعالیت ۱۳ ساله، اعتباری تضمین شده دارد. به این ترتیب در ایرانیکارت می‌توانید یک خرید و فروش امن را تجربه کنید.

 

17

ارائه بیش از ۶۰۰ کوین و توکن

در حال حاضر، همسان با بسیاری از پلتنفرم‌های خارجی، صرافی ایرانیکارت بیش از ۶۰۰ کوین و توکن را برای خرید و فروش در دسترس کاربران قرار داده است. این تنوع ارزی در ایرانیکارت، کاربران را از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند.

پشتیبانی ۲۴/۷

در ایرانیکارت، در هر ساعت از شبانه روز می‌توان با کارشناسان در ارتباط بود. چرا که سرویس مشتریان به صورت ۲۴ساعته در ۷ شبانه روز ارائه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید آسوده خاطر باشید که در صورت بروز هر مشکل، همواره به کارشناسان دسترسی خواهید داشت.

احراز هویت سریع

حتی اگر در ایرانیکارت حساب کاربری ندارید، در کم‌تر از ۱۰ دقیقه می‌توانید خرید و فروش خود را ثبت کنید. چرا که در ایرانیکارت امکان ساخت حساب کاربری و احراز هویت سریع وجود دارد. به این ترتیب همانند سایر صرافی‌ها، به صرف چند روزکاری نیازی نیست.

امنیت بالا

همه تدابیر امنیتی در صرافی ایرانیکارت، ملزم شده‌اند. ایرانیکارت با مواردی مانند احراز هویت اجباری برای تمام کاربران، در راستای جلوگیری از کلاهبرداری و … به منظور امنیت سرمایه کاربران، سطح بالایی از امنیت را فراهم کرده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها