کد خبر: 704011
تاریخ انتشار :

کمربند مردانه و زنانه چرم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کمربند یکی از مهمترین اکسسوری‌ها است که آقایان و خانم ها برای تکمیل استایل خود از آن استفاده می کنند. استفاده از این اکسسوری به عنوان یک عامل پوششی قدمت بسیار زیادی دارد. همچنین در فرهنگ های مختلف کمربندهای زنانه و مردانه جایگاه ویژه ای داشته اند. امروزه نیز در دنیای مد کمربند یکی از مهمترین عناصر پوششی محسوب می شود و مخصوصا استایل آقایان بدون استفاده از آن کامل نمی شود. کمربندهای در انواع بسیار مختلفی وجود دارند و از نظر جنس، طرح، رنگ، نوع سگک و غیره با هم متفاوت هستند؛ اما کمربند زنانه و مردانه چرم بهترین، با دوام ترین و شکیل ترین مدل به شمار می رود و بیشترین طرفدار را دارد. در این مطلب تصمیم داریم مهمترین ویژگی های کمربند چرم درجه یک را بررسی کنیم.

1

مهمترین ویژگی های کمربند چرم اصل

کمربند چرم اصل یکی از اکسسوری‌های خاص و شیک مشترک بین زنان و مردان شیک پوش به شمار می رود. منتهی این دسته از محصولات با تنوع زیادی در بازار وجود دارند و به همین دلیل خانم ها و آقایان باید در هنگام خرید برای انتخاب گزینه با کیفیت و مطلوب خود نکات مختلفی را در نظر بگیرند. به عبارت دیگر همه کمربندهای چرم موجود در بازار دارای جنس یکسانی نیستند و کسانی که در رابطه با چرم اصلی اطلاعات زیادی ندارند نمی توانند انتخاب خوبی داشته باشند. بنابراین یکی از مهمترین نکات برای دسترسی به کمربند مردانه و زنانه چرم اصل شناخت ویژگی های چرم است. به طور کلی چرم طبیعی درجه یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارد که این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند.

رنگ خاص و خیره کننده

چرم طبیعی اصیل رنگ زیبا و خاصی دارد. هرچند که تنوع رنگی این دسته از محصولات کم بوده و کمربند چرم اصل و فقط در چند رنگ مشکی، قهوه ای روشن و تیره وجود دارند؛ اما رنگ آنها بسیار زیبا و همچنین طبیعی است. به همین دلیل خانم ها و آقایان براحتی می توانند آنها را برای استیل ها مختلف استفاده کنند.

دوام و ماندگاری

دیگر ویژگی کمربند مردانه و زنانه چرم طبیعی دوام و ماندگاری بالای آن است. به عبارت دیگر کمربندهای چرم مرغوب در مقایسه با دیگر انواع کمربند مخصوصا چرم‌های مصنوعی ماندگاری بسیار بیشتری دارند و می توان از آنها به عنوان یک اکسسوری لوکس تا چندین سال استفاده کرد.

2

زیبایی بصیری

چرم مرغوب زیبایی بصیری خیره کننده ای دارد و مهمترین نکته ای آن را از این نظر نسبت به دیگر موارد متمایز می کند، طبیعی بودن آن است. در واقع چرم یک عنصر کاملا طبیعی بوده و عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی و غیره است و زیبایی خیره کننده آن کاملا ذاتی است.

بوی خاص

چرم اصل و طبیعی یک بوی خاص و منحصر به فرد دارد که از طریق این ویژگی نیز می توان برای تشخیص نوع اصیل وبا کیفیت آن استفاده کرد.

عدم ترک پذیری

برخلاف چرم های مصنوعی چرم طبیعی براحتی پوسته پوسته نمی شود و ترک نمی خورد. به همین دلیل در حین انتخاب و خرید می توان از طریق خراشیدن سطح کمربند با ناخن چرم بودن و نبودن آن را تست کرد. زیرا کمربندهای چرم طبیعی و مرغوب سطح بسیار با دوامی دارند و براحتی نمی توان روی سطح آنها خراش ایجاد کرد. البته استفاده درست از این دسته محصولات نیز مهم است و کسانی که می خواهند کمربند چرم آنها همیشه همان کیفیت و طراوت اولیه خود را حفظ کند، باید از قرار دادن آن در معرض نور خورشید، حرارت و رطوبت خودداری کنند.

بهترین کمربند مردانه ریلی

چرم نیز جزو متریال هایی است که در انواع مختلفی وجود دارد و یکی از مهمترین نکات برای خرید کمربند ریلی چرم توجه به نوع چرم و نوع سگک از نوع ریلی است که این اکسسوری از آن تهیه شده است. پر کاربردترین انواع چرم برای تولید کمربند شامل موارد زیر است.

3

چرم ورنی

یکی بهترین انواع چرم طبیعی، چرم ورنی است که از پوست گاو و گوساله به دست می آید و این نوع چرم کیفیت و طول عمر خوبی دارد.

چرم اشبالت

این نوع چرم از پوست گوسفند و بز تهیه می شود و نسبت به دیگر موارد کیفیت کمتری دارد و جزو چرم های طبیعی درجه دو به شمار می رود. به همین دلیل کمربندهایی که با استفاده از آن تهیه می شوند طول عمر پایینی دارند. البته این نوع چرم رنگ خاص و زیبایی دارد و برای برخی از استایل های خاص بهترین انتخاب است. به همین دلیل همه مردان و زنان شیک پوش یک نمونه کمربند از این جنس چرم در کمد لباس خود دارند.

چرم فلوتر

بهترین نوع چرم فلوتر است و محصولاتی که از این نوع چرم درست می شوند در لیست محصولات لوکس و لاکچری قرار دارند و دارای قیمت بالایی هستند. این نوع چرم از پوست گوساله تهیه می شود و با استفاده از آن کمربندهای چرم زنانه و مردانه بسیار زیبا و خیره کننده ای تهیه می شود.

چرم نبوک

این نوع چرم نیز جزو موارد با کیفیت بوده و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و از بیرونی ترین لایه پوست حیوانات به دست می آید. به همین دلیل استحکام بسیار خوبی دارد.

برای خرید کمربند مردانه و زنانه خوب و با کیفیت و کمربند چرم طبیعی درجه یک انتخاب مرجع فروش اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که عنوان شد این دسته از محصولات تنوع بسیار بالایی دارند و انتخاب گزینه مناسب از بین همه موارد موجود نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. به همین دلیل باید برای خرید کمربند به سراغ بهترین و معتبرترین فروشگاه رفت. زیرا فروشگاه های معتبر برای حفظ اعتبار خود با همه مشتریان صداقت دارند و بر حسب نیاز و سطح توقعات آنها مناسب ترین گزینه را در اختیارشان قرار می دهند.

خوشبختانه این روزها می توان از طریق فضای مجازی خیلی راحت به بهترین و معتبرترین مراکز فروش کمربند در سطح کشور دست پیدا کرده و خریدی کاملا مطمئن را تجربه کرد. همچنین برای انتخاب ایده آل می توان از کارشناسان و پشتیبانی فروشگاه های معتبر تماس گرفته از دانش و تخصص آنها نیز استفاده کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها