کد خبر: 676521
تاریخ انتشار :

لوین: آمریکا با معترضان علیه اصلاحات قضائی همکاری می کند/ مخالفان اصلاحات قضائی: لوین چرند میگوید

مقامات صهیونیستی مدعی هستند که دولت ایالات متحده با مخالفان اصلاحات قضائی در سرزمین های اشغالی همکاری می کند.

لوین: آمریکا با معترضان علیه اصلاحات قضائی همکاری می کند/ مخالفان اصلاحات قضائی: لوین چرند میگوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرویس جهان مشرق - یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا را به همکاری با اعتراضات علیه انقلاب قضائی متهم کرد. لوین همچنین تعلیق این قانون را تقصیر اعضای کنست از لیکود که مخالف آن بودند، می‌داند و به گفته او، "مصمم است برای این تصویب آن مبارزه کند".

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در سخنان خود گفت: "شکی نیست که ما در یک موقعیت غیرقابل تصور قرار داریم. آنها (مخالفان) قوه قضائیه، دادستانی، همه روسای نظام اقتصادی و دولت آمریکا را که با آنها علیه اصلاحات قضائی همکاری می کند، در کنار خود دارند. وی همچنین اظهار داشت آنچه که آنچه باعث تعلیق این قانون شد مخالفت اعضای کنست از لیکود بود و اعلام کرد که ما باید از همسویی صفوف در لیکود اطمینان حاصل کنیم.

یکی از رهبران مبارزه با اصلاحات قضائی نیز در واکنش به سخنان لوین اظهار داشت: «هر که میگوید قوه قضائیه از تجاوز و مبارزان فلسطینی حمایت می کند، توهم توطئه آمیز جدیدی را به ارمغان می آورد و روابط با متحد ما، آمریکا را در یک دوره حساس سیاسی و امنیتی از بین می برد. لوین اساساً برای منصبی که اکنون دارد مناسب نیست، او متوهم است و در تلاش توهم‌آمیز خود برای تبدیل اسرائیل به یک دیکتاتوری، چرند می‌گوید. روز پنجشنبه باید بیرون رفت و دست به اخلال در شهر شد تا اسرائیل را از دست دشمن ویران نجات داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها