کد خبر: 628145
تاریخ انتشار :

مچ گیری از جادوگر در فضای شیطانی / در گچساران لو رفت

جادوگر گچسارانی با فریب طعمه هایش دست به اخاذی میلیونی از آنها زد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جادوگر در گچساران دستگیر شد. این جادوگر رمال و دعا نویس بود. این جادوگر در فضای مجازی کلاهبرداری می کرد. جادوگر به جرم خود اعتراف کرد. این جادوگر  به عنوان فالگیری ودعا نویسی در اینستاگرام کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران دربیان جزئیات این خبر اظهار داشت:درپی دریافت خبرهایی مبنی براینکه فردی رمال وفالگیر در فضای مجازی،  پس از جلب اعتماد و سو استفاده از سادگی قربانیان با دادن وعده های دروغین وامید واهی با دریافت مبالغی هنگفت ، اقدام به کلاهبرداری از افراد می کند ،ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرارگرفت.

کلاهبرداری جادوگر فریبکار

وی افزود:پس از بررسی های اولیه وتحقیقات مقدماتی  توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان،  مشخص گردید شخص مذکور بادرج آگهی تحت عنوان فالگیری ودعا نویسی درشبکه های اجتماعی اینستاگرام وباادعای برطرف کردن مشکلات مردم با آنها ارتباط وپس از واریز وجه به حساب وی از شهروندان کلاهبرداری می نماید.                                 

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهم دستگیر ودربازجویی های  اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.          

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ضمن هشدار به شهروندان مبنی بر وجود کلاهبرداران سایبری  که باترفندهای مختلف وباایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی وبا عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری از افراد می نمایند،  از مردم خواست توصیه های پلیسی را جدی گرفته ودردام اینگونه افراد گرفتار نشوند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس فتا خبر داده یا ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها