کد خبر: 650121
تاریخ انتشار :

سقوط دو کارگر ساختمانی از طبقه چهارم

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط دو کارگر ساختمانی از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و دمان ایمنی ، ابراهیم بابایی، گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ در ساعت ١۵:٣۶ دقیقه امروز ٢۶ فروردین‌ماه، حادثه سقوط  دو کارگر ساختمانی به این مرکز گزارش شد. 

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان «بعثت» در روستای «الله‌آباد» واقع در حاشیه شهر کرمان رخ داد، افزود: پس از اعلام وقوع حادثه، بلافاصله تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه شماره «٢» با استفاده از خودروی امداد و نجات ویژه نجات از ارتفاع، در محل حادثه حضور یافتند و امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده را آغاز کردند. 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: مجروحان این حادثه که در حال در طبقه چهارم ساختمان اسکلت فلزی در حال جوشکاری  بودند، به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، دچار حادثه شده و از طبقه چهارم به طبقه اول ساختمان همجوار سقوط کردند. 

وی یادآور شد: حادثه‌دیدگان توسط نجاتگران سازمان آتش‌نشانی به پایین منتقل شدند. 

بابایی با اشاره به انتقال افراد حادثه‌دیده به بیمارستان، به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی، از حوادث جلوگیری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها