کد خبر: 632364
تاریخ انتشار :

امیر نصیرزاده: ارتش از نیروگاه اتمی بوشهر پشتیبانی می‌کند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایگاه ششم شکاری بوشهر همواره نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی دریایی ارتش، نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات نفت و گاز در عسلویه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز در آیین رونمایی از مستند «ششم شکاری» در بوشهر با اشاره به سابقه پایگاه هوایی بوشهر اظهار کرد: بوشهر همواره در خط مقدم مقابله با بیگانگان بوده و تاریخ بوشهر در این زمینه تاریخ پرافتخاری است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پایگاه هوایی بوشهر تنها ساعتی پس از حمله عراق به ایران، پایگاه کوت و شعیبیه در عراق را بمباران کردند و پس از آن هم در سال ۵۹ با همکاری نیروی دریایی ارتش توانستند نیروی دریایی عراق را منهدم کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر نقش اساسی در نگهداری شریان اقتصادی کشور و صدور نفت از خارگ داشت، افزود: پایگاه ششم شکاری بوشهر همواره نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی دریایی ارتش، نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات نفت و گاز در عسلویه دارد.

نصیرزاده در ادامه گفت: اگر پایگاه ششم شکاری بوشهر در این منطقه مستقر شده به خاطر اهمیت ماموریتی است که این پایگاه دارد و جابجایی پایگاه‌ها به همین راحتی نخواهد بود، اگر قرار بر جابجایی باشد باید فرایند قانونی و اداری و سلسله مراتب انجام شود و ما خودمان مجاز به این جابجایی نیستیم.

وی در مورد بازسازی بخشی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه ششم شکاری بوشهر هم اظهار کرد: بیمارستان سرمایه ملی است و بسیار مشتاق به ارائه خدمات به مردم هستیم، بازسازی بیمارستان نیازمند بودجه خواهد بود، هر چند توان بازسازی کل بیمارستان را نداریم اما امکان فراهم کردن دسترسی به بیمارستان و سایر امکانات لازم را داریم.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها