کد خبر: 676032
تاریخ انتشار :

بلینگام نه، چشم کلوپ دنبال ستاره اینتر است

لیورپول در حال سبک و سنگین کردن شرایط است تا نیکولو بارلا، ستاره اینتر را به خدمت بگیرد. لیورپولی‌ها حاضرند برای این ستاره 75 میلیون پوند بپردازند.

بلینگام نه، چشم کلوپ دنبال ستاره اینتر است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌تر گفته می‌شد لیورپول قصد خرید جود بلینگام را از دورتموند دارد، اما قیمتی که باشگاه آلمانی روی ستاره‌اش گذاشت، یورگن کلوپ و مدیران باشگاه را از خرید بلینگام منصرف کرد. 

تک خال انگلیسی در طول سال گذشته در صدر فهرست خریدهای لیورپول بود، ضمن اینکه رابطه نزدیکش با جردن هندرسون و الکساندر آرنولد، گمانه‌زنی‌ها درباره رفتنش به آنفیلد را تقویت می‌کرد.

اما دورتموند رقمی حدود 130 میلیون پوند برای او می‌خواست و لیورپول به این نتیجه رسید که به جای خریدن یک بازیکن خاص، در تابستان سراغ بازسازی خط میانی تیم برود و به این ترتیب، حالا بارلا را نشانه رفته است. قیمت بارلا تقریبا نصف چیزی است که دورتموند برای بلینگام درخواست کرده است.

هافبک تیم ملی ایتالیا یکی از بهترین‌های کشورش در این پست بوده و می‌تواند به لیورپول که این فصل پایین‌تر از استانداردهای خودش ظاهر شد، کمک کند تا دوباره برخیزد.

بارلا که 2 سال پیش با ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد، با وجود فراز و فرودهای اینتر در این فصل، یکی از بازیکنان شاخص تیمش بوده و حسابی درخشیده است.

او در هر 2 بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بنفیکا گل زد تا کمک کند اینتر به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند؛ ضمن اینکه در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس یک پاس گل سرنوشت‌ساز داد تا اینتر یک بر صفر برنده شود و به فینال برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها