کد خبر: 677488
تاریخ انتشار :

فراخوان 550 میلیون نفری میلان برای دربی اروپایی!

باشگاه میلان با کمپین جالب خود هوادارانش در سراسر جهان را برای حمایت از روس ون ری در بازی امشب ترغیب کرد.

فراخوان 550 میلیون نفری میلان برای دربی اروپایی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال میلان در شرایطی امشب در ورزشگاه سن سیرو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اینتر به حساب می آید که جدای از ورزشگاه، هواداران این تیم در 120 کشور جهان هم با روسونری در بازی امشب همراهی خواهند کرد.

انتظار تقریباً به پایان رسیده است و با توجه به بازگشت میلان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شور و شوق هواداران به بالاترین میزان خود رسیده است. میلان برای بازی امشب هوادارانی از 124 کشور جهان را پشت تیم خود می بیند که از طریق کمپین "نوری که هرگز محو نمی شود" تیم محبوب شان را حمایت می کنند.

طبق آخرین داده‌های موجود از نمایه فوتبال - شاخصی که شهرت، محبوبیت و کیفیت برندهای فوتبال در سراسر جهان را رصد می‌کند - که توسط موسسه تحقیقاتی YouGov جمع‌آوری شده است، میلان اولین برند ایتالیایی در سطح بین المللی در مناطق استراتژیک مورد تجزیه و تحلیل مانند ایالات متحده و چین به شمار می رود که طور مداوم در حال رشد است و به طور مثال در چین فقط رئال مادرید از آنها جلوتر است.

به همین مناسبت، باشگاه کمپین «نوری که هرگز محو نمی‌شود» را راه‌اندازی کرد که هدف آن مشارکت بیش از 550 میلیون هوادار میلان در سراسر جهان است و از آنها دعوت می‌کند تا خانه‌ها، شهرها و فضاهای دیجیتالی خود را با رنگ قرمز روشن - نماد یک ایمان، که هرگز نمی میرد - روشن کنند و به این ترتیب یک آغوش مجازی ایجاد می کند که کل جهان را در بر می گیرد.

آغوشی که برج خلیفه را به عنوان قهرمان استثنایی خود در بر دارد – یکی از نمادهای دبی و بلندترین آسمان خراش جهان – که دیشب به رنگ قرمز و سیاه روشن شد و مشارکت کمپین را در مقیاس بین المللی بیشتر تقویت کرد.

علاوه بر این، از امروز، یک نور نشان دهنده تاج آث میلان در میدان دومو وجود دارد و فرصتی عالی برای همه هوادارانی است که به میلان می‌آیند تا عکس‌هایی بگیرند که می‌تواند به خاطره‌ای فراموش نشدنی از شوری تبدیل شود که پایانی ندارد.

همچنین 220 روزنامه نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف امشب در ورزشگاه سن سیرو این بازی را پوشش خواهند داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها