کد خبر: 686004
تاریخ انتشار :

ابتکار جالب ساکت، سربند بگذار و ببر!(عکس)

بازیکنان مس رفسنجان با عزم و اراده جدی برای سومین مسابقه لیگ برتر آماده می شوند؛ آنها امیدوار به کسب اولین پیروزی فصل هستند.

ابتکار جالب ساکت، سربند بگذار و ببر!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان لیگ برتر بعد از کسب دو تساوی حالا برای موفقیت در سومین مسابقه لیگ بیست و سوم تمام تلاش خود را به کار گرفته اند. ساکت الهامی سرمربی مس برای بالا بردن روحیه بازیکنانش در روزهای گذشته دست به ابتکارهای جالبی زده و در تمرینات این تیم متدهای خاصی به کار گرفته می شود.

بعد از انجام تمرین با چشم بند و بسته شدن یک چشم بازیکنان هنگام تمرین، حالا الهامی برای تمرین روز گذشته از سربند برای شاگردانش استفاده کرد.

بازیکنان مس رفسنجان در تمرین روز گذشته خود به جای کاور از سربندهای رنگی استفاده کردند؛ آنها این سربندها را بر پیشانی خود بستند و دلیل این مساله هم بالا رفتن هوشیاری و تیزبینی نفرات برای پیدا کردن هم تیمی شان بود. ابتکار جالب کادرفنی مس فضای شاد و جالبی را در تمرین عصر یکشنبه به وجود آورد و باعث شد تا بازیکنان با روحیه بالاتری آماده دیدار با شمس آذر شوند.

مسی ها عصر روز سه شنبه در هفته سوم لیگ برتر میزبان شمس آذر قزوین هستند. آنها در حضور هواداران خود امیدوارند اولین برد فصل را به دست بیاورند و 3 امتیاز شیرین را کسب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها