کد خبر: 688336
تاریخ انتشار :

اولین بازی ستاره یونایتد در لالیگا: از گور برخاسته!

میسون گر ین وود که بعد از جنجال‌های گسترده امسال تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به ختافه منتقل شد، اولین بازی‌اش با پیراهن تیم اسپانیایی را انجام داد.

اولین بازی ستاره یونایتد در لالیگا: از گور برخاسته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود حدود 19 ماه بود که رنگ فوتبال را ندیده بود، اما ستاره جوان انگلیسی امروز نه در کشورش بلکه در اسپانیا در یک مسابقه رسمی پا به توپ شد و به زمین‌های فوتبال برگشت.

آخرین باری که گرین‌وود در یک بازی رسمی حضور داشت به ژانویه 2022 برمی‌گشت که او با پیراهن منچستریونایتد در لیگ برتر به مصاف وستهم رفت. دیداری که با پیروزی 1-0 شیاطین سرخ به پایان رسید. بعد از آن زندگی ستاره جوان انگلیسی زیر و رو شد. گرین‌وود با اتهام‌هایی سنگین مواجه شد تا به یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال تبدیل شود.

میسون گرین‌وود به خشونت خانگی و ضرب و شتم نامزدش متهم شده بود و مدت‌ها یک پایش در دادگاه بود. او در نهایت از اتهاماتش تبرئه شد و با اینکه مانعی برای بازگشت او به ترکیب یونایتد نبود، ولی فشارهایی که در این کشور وجود داشت در نهایت یونایتد را به این نتیجه رساند که بازی ندادن به گرین‌وود در این شرایط به سود باشگاه است.

در نهایت با رضایت گرین‌وود او امسال تابستان به صورت قرضی راهی ختافه شد. در بازی خانگی امروز ختافه مقابل اوساسونا ستاره انگلیسی در دقیقه 77 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا بعد از 19 ماه طعم فوتبال را دوباره بچشد.

زمانی که گرین‌وود وارد زمین شد بازی با تساوی 2-2 ادامه داشت و 9 دقیقه بعد گرین‌وود در به ثمر رسیدن گل سوم ختافه نقش داشت. گلی که روی یک کرنر توسط ماکسیموویچ به ثمر رسید تا ختافه سه امتیاز را به خود اختصاص بدهد.

بوردلاس، سرمربی ختافه، پیش از شروع مسابقه از حضور گرین‌وود در تیمش ابراز خوشحالی کرد و گفت: "دیدن دوباره گرین‌وود در زمین فوتبال ما را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند. ولی او 18 ماه است که فوتبال رسمی بازی نکرده و الان در دوران گذار به سر می‌برد و سعی می‌کند خودش را به سطح هم‌تیمی‌هایش برساند".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها