کد خبر: 693483
تاریخ انتشار :

آشتی کنان بزرگ در ایتالیا: پایان کینه قدیمی!

قرار شده بالاخره لوچانو اسپالتی و فرانچسکو توتی کینه قدیمی از یکدیگر را کنار بگذارند.

آشتی کنان بزرگ در ایتالیا: پایان کینه قدیمی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف میان لوچانو اسپالتی و فرانچسکو توتی در رم یکی از درگیری‌های جالب توجه فوتبال حرفه‌ای است.

اسپالتی در آخرین فصل حرفه‌ای توتی به عنوان بازیکن از او به عنوان یک نیمکت نشین استفاده می‌کرد و همین مسأله میان مربی و بازیکن اختلاف زیادی به وجود آورد.

اگرچه توتی در گذشته گفته بود که مشکل او با این مربی ایتالیایی هرگز برطرف نمی‌شود اما برنامه‌ای ترتیب داده شده تا این دو با هم آشتی کنند.

اسپالتی تایید کرد که او و توتی آماده هستند که اختلافات قدیمی را کنار بگذارند. سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"خوشحالم که دوباره با او صحبت کنم، تا بتوانم دوباره با هم رو به رو شویم. زیرا زمانی که او را به عنوان یک بازیکن در اختیار داشتم، او برای من منبع الهام بود. به عنوان یک فوتبالیست که به من نشان داد که چقدر بزرگ است. بسیاری از چیزهایی که او به من نشان داد هنوز جدید هستند، آن‌ها پشتوانه بزرگی بودند تا به من اجازه دهند حرفه‌ای را که دارم، داشته باشم."

اسطوره رم و اسپالتی قرار است به یک بیمارستان اطفال بروند. این دو همراه با گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در بیمارستان اطفال بامبین گسو این  و سایر اعضای تیم ملی مانند جانلوئیجی دوناروما روز پنج شنبه به بیمارستان بامبین گسو خواهند رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها