کد خبر: 694767
تاریخ انتشار :

هیجان اروپا برای پدیده میلان: هالند ایتالیایی!

درخشش فرانچسکو کا مار دا، پدیده 15 ساله میلان، موجی از هیجان را در باشگاه‌های اروپایی به راه انداخته است.

هیجان اروپا برای پدیده میلان: هالند ایتالیایی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت متعدد ستاره‌های میلان در چند هفته اخیر باعث شده که کادر فنی این تیم از کاماردا برای حضور در دیدار برابر فیورنتینا دعوت کند. 

این بازیکن جوان که بسیاری لقب هالند ایتالیایی را به او داده‌اند توانسته است در 89 بازی در سطح جوانان 458 گل به ثمر برساند که آماری باورنکردنی برای او به حساب می‌آید.

درخشش خارق‌العاده او باعث شده بود که دپارتمان استعدادیابی چند باشگاه اروپایی از جمله دورتموند که به کار با ستاره‌های جوان معروف است او را به دقت زیر نظر داشته باشند  و حالا این فرصت را دارد که خودش را در ترکیب تیم اول میلان ثابت کند. 

این پدیده ایتالیایی تنها 15 سال و 259 روز سن دارد و می‌تواند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که برای اولین‌بار در تاریخ سری آ ایتالیا به میدان رفته است و شکستن این رکورد او چندان آسان نخواهد بود. 

میلان به‌صورت جدی به دنبال امضای قراردادی حرفه‌ای با کاماردا در سریع‌ترین زمان ممکن است و بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها حاضر باشند این بازیکن را به باشگاه دیگری بفروشند. او در دهم مارچ سال 2024 می‌تواند پس از رسیدن به سن 16 سالگی اولین قرارداد حرفه‎‌ای را به امضا برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها