کد خبر: 354857
تاریخ انتشار :

عضو شورای شهر تهران: مسکن هایی که شهرداری داده امری طبیعی است/ پیگیری می‌کنم که چرا قالیباف به من کمتر از بقیه تخفیف داده است!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالفضل قناعتی، عضو شواری شهر تهران در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص موضوع اخیر واگذاری زمین و مسکن به مدیران ارشد شهرداری، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و برخی از افراد غیر حقوقی از سوی شهردار تهران گفت: در شهرداری یک تعاونی وجود دارد و فلسفه وجودی این تعاونی هم به این صورت است که بتواند خانه و زمین را با شرایط مناسب به کارمندان و کارکنان آن نهاد بدهد که بتوانند با توجه به حقوق کارمندی صاحب خانه شوند.

وی ادامه داد: شهردای نیز این تعاونی را راه اندازی کرده و بر اساس شرایط و سرمایه‌ای که شورای شهر در اختیار این نهاد قرار داده است به کارمندان خانه و زمین داده است.

در همه نهادها به کارمندان خدمات ارائه می‌دهند

قناعتی با بیان اینکه در شهرداری به برخی از افراد تخفیف بیشتری داده‌اند و برخی کمتر قابل پیگیری است، تصریح کرد:این مسئله و واگذاری مسکن و زمین به کارمندان در همه نهاد‌ها از جمله وزارت نفت نیز یا بانک‌ها وجود دارد و خدمات ویژه ای داده می‌شود.بعضا دیده شده فردی 3ماه است که وارد بانک شده اما صاحب خانه می‌شود که این هم به دلیل خدماتی است که ارائه می‌شود.

عضو اصولگرای شورای شهر با اشاره به اینکه خدمات شهرداری به کارکنان باید به عدالت باشد، گفت:اگر در این مورد تفاوتی مشاهده شود شواری شهر باید ورود پیدا کند و پیگیری‌های لازم را انجام و با متخلفان برخورد کند.اما اگر اینکه خدمات به همه افراد به صورت یکسان داده شود قابل تقدیر است.

خانه نیاوران را به دلیل قیمت بالا و تخفیف کم رد کردم!

قناعتی در اعتراض به انتشار اسمی از خودش مبنی بر اینکه از چنین خدماتی استفاده کرده است ،انتقاد کرد و گفت: به ما مسکنی در منطقه نیاوران دادند ما نیز در تعاونی ثبت نام کردیم اما زمانی که مطلع شدیم تخفیف مد نظر ما نیست از خرید خانه منصرف شدیم. زیرا قیمت خانه بسیار بالا و تخفیف در نظر گرفته شده که 7 درصد بود بسیار کم بود. بنده توان خرید چنین مسکنی را ندارم و با کمتر از این پول در جایی پایین‌تر خانه ای بهتر می‌توانم بخرم .

وی ادامه داد: انتشار اسامی ما از سوی برخی سایت‌ها بی اخلاقی سیاسی بوده و شکایت خواهیم کرد، زیرا هیچ ملکی در اختیار ما قرار نگرفته است و ملک در اختیار شهرداری است.در کشور ما همه مسائل ثبت و ضبط می‌شود و می‌توانند با مراجعه به اسناد و مدارک از اتفاقات مطلع شوند. شورای شهر به طور حتم این موضوع را در شهرداری تهران پیگیری می‌کند و اگر شرایط در نظر گرفته شده برای برخی از افراد شرایط ویژه‌ و بی دلیلی باشد حتما پیگیری و برخورد می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها