کد خبر: 617456
تاریخ انتشار :

روزنامه اصلاح‌طلب خبر «نامه نیوز» را تایید کرد

قالیباف نامزد می‌شود

شواهدی در دست است که پلن دوم تیم قالیباف این است که نه فقط خودش، بلکه دیگران را نیز به ثبت‌نام در انتخابات بکشاند.

قالیباف نامزد می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اخبار غیر رسمی و زمزمه‌ها درباره نامزدی محمدباقر قالیباف در کنار ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی روز به روز بیشتر می‌شود. همین چند روز قبل بود که «نامه نیوز» در گزارشی از این تاکتیک اصولگرایان نوشت و خبر داد که رئیس مجلس در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد بود. 

اکنون نیز روزنامه اصلاح‌طلب «اعتماد» در گزارشی همین خبر را تایید می‌کند. اعتماد نوشته است: «نه جلیلی و نه قالیباف و رییسی؛ هیچ ‌یک حاضر نیست که کرسی پاستور را با دست خود به دیگری تقدیم کند. نگاهی به اخبار انتخاباتی رسمی و غیر رسمی، این مدعا را تایید می‌کند. اولین نشانه آن است که سعید جلیلی اگرچه پیش‌تر گفته بود که در صورت کاندیداتوری رییسی وارد رقابت نخواهد شد، اکنون مشغول برگزاری جلسات خصوصی است و عزم خود را جزم کرده که وارد میدان شود.  ... آشفتگی در جبهه اصولگرایی آنجایی نمایان‌تر می‌شود که خبر می‌رسد آقای رییس مجلس عزم خود را جزم کرده تا وارد میدان شده و شانس خود را بیازماید».

این گزارش می‌افزاید: «قالیباف بنا به خواسته برخی اصولگرایان نزدیک به شورای ائتلاف عزم کاندیداتوری دارد. حتی گفته می‌شود که آقای رییس مجلس به زودی سفرهای و سخنرانی‌های انتخاباتی خود را کلید خواهد زد. دلیل دیگری که سبب می‌شود کاندیداتوری قالیباف را جدی بگیریم، آن است که بر اساس برخی شنیده‌ها، اخباری که قبلا درباره نامه‌نگاری چهره‌های بانفوذ اصولگرا با او و توصیه به کاندیداتوری منتشر شده بود، صحت دارد. »

اعتماد به نقل از کانال تلگرامی امتداد نوشته است: «اگرچه قالیباف از طریق فرد معتمدش (محسن پیرهادی) پیام داده بود که در صورت حضور ابراهیم رییسی در انتخابات شرکت نخواهد کرد، اما شواهدی در دست است که پلن دوم تیم قالیباف این است که نه فقط خودش، بلکه دیگران را نیز به ثبت‌نام در انتخابات بکشاند تا به این طریق در صورت استعفای ابراهیم رییسی از قوه قضاییه با او به رقابت بپردازد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها