کد خبر: 619592
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی نامه نیوز با سیدرضا اکرمی:

نامزدها با منم‌منم‌ها به جایی نمی‌رسند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با انتخابات ویژه ای مواجه هستیم. معتقدم باید با مردم با صداقت و صراحت روبه رو شد وگرنه با منم ‌منم کار به جایی نمی‌رسد.

نامزدها با منم‌منم‌ها به جایی نمی‌رسند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدرضا اکرمی در گفتگو با نامه نیوز درباره تحلیل آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای تأییدصلاحیت شده اگر با مردم صادقانه سخن بگویند می توانند جامعه را جذب کنند اما اگر همچنان دنبال توجیه، فرافکنی و انداختن مشکلات گردن بیگانه باشند، خیلی در مردم شوری برای حضور در پای صندوق رأی نمی بینم.

وی افزود: گور پدر آمریکا، اروپا و دیگران، باید ریشه مشکلات را در داخل کشور جستجو کرد. اول باید مشکل خودمان را حل کنیم ببنیم اراده مان چیست، چه طور می خواهیم عمل کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم شعور دارند اما شور انتخاباتی ندارند چون با صداقت و بدون رودربایسی با آنها حرف زده نمی شود، تأکید کرد: باید با مردم سخن گفت و آنها را قانع کرد که حتما در انتخابات مشارکت کنند چون کنار گودبودن بی خاصیت است. انتقاد و اعتراض زمانی اثربخش خواهد بود که جامعه وارد گود انتخابات شود.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری را جریانی نمی بینم. ادوار انتخابات نشان داده که مردم با یک موج وارد صحنه می شوند و بعد از انتخابات نیز کنار می روند. یک روزی سیادت در انتخابات ریاست جمهوری 76 حرف اول را زد ولی الان دیگر نمی زند. انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را باید ویژه دید.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: امروز مردم نگاه ویژه به مسائل دارند، در زمان ویژه ای قرار داریم، معادلات و تحولات منطقه و عرصه بین الملل ویژه است بنابراین با انتخابات ویژه ای هم مواجه هستیم. معتقدم باید با مردم با صداقت و صراحت روبه رو شد وگرنه با منم ‌منم کار به جایی نمی‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها