کد خبر: 621308
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره اول؛

محمدعلی ابطحی: این مناظره کمکی به افزایش مشارکت نکرد

ابطحی گفت: برخی چهره‌ها که توقع می‌رفت فعال تر شرکت کنند، ندرخشیدند و برخی که خیلی در عداد افراد رای آور نبودند یا کاندیدای مشخص یک جناح نبودند، خوب درخشیدند

محمدعلی ابطحی: این مناظره کمکی به افزایش مشارکت نکرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی / ویژه انتخابات – اولین مناظره انتخاباتی با واکنش‌های متفاوتی همراه بود اما برخی از سیاسیون معتقدند  که تاثیر چندانی در افزایش مشارکت نخواهد داشت.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب از جمله همین افراد است. او در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» گفت: «محور مناظره امروز اقتصادی بود  اما از آنجایی که هر نامزدی وقت اندک و محدودی داشت نمی‌شد که زیربنایی به موضوعات اقتصادی پرداخته شود لذا همه مباحث اقتصادی نیمه‌کاره مطرح شد.»

وی افوزد: «در بحث‌های تهاجمی که اول مناظره شکل گرفت، فضا قدری انتخاباتی شد و اگر ادامه پیدا می‌کرد می‌توانست به افزایش مشارکت کمک کند.»

ابحطی گفت: «برخی چهره‌ها که توقع می‌رفت فعال تر شرکت کنند، ندرخشیدند و برخی که خیلی در عداد افرادی رای آور نبودند یا کاندیدای مشخص یک جناح نبودند، خوب درخشیدند».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: «به نظر من از این پس مسائلی که در حوزه های فرهنگی و سیاسی مطرح می‌شود، می‌تواند تعیین کننده باشد».

وی خاطر نشان کرد: «تصور نمی‌کنم که این مناظره به مشارکت کمک زیادی کرده باشد امیدوارم که مناظرات بعدی با حرف‌های جدی‌تری همراه باشد و نتیجه این باشد که مجموعه قهر کرده با صندوق رای، تجدید نظر کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها