کد خبر: 629304
تاریخ انتشار :

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی اینترنتی ماکسیم

«سامانه هوشمند حمل و نقل ماکسیم» به عنوان پیشروی واکسیناسیون کاربران سامانه های هوشمند حمل و نقل ، واکسینه کردن رانندگان و موتورسوارن خود را آغاز کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 بنابر اعلام ماکسیم، این شرکت به عنوان اولین سامانه درخواست تاکسی آنلاین، با ارسال فراخوان به کاربران خود در استان قم واکسیناسیون آنان را در مراکز درمانی و پزشکی آغاز نمود و اکنون در حال اجرای آن در تمام سطح کشور است. این شرکت سفارش آنلاین تاکسی، با دارابودن گسترده ترین شبکه رانندگان در سطح کشور بنا دارد تا تمام کاربران را در همه شهرهای تحت پوشش خود واکسینه کند.

«ماکسیم» در شروع این حرکت با اطلاع رسانی روزانه به ۱۰۰۰ نفر از کاربران خود در سطح استان قم، فرآیند واکسیناسیون ۵۸۰۰ کاربر خود در سطح این استان را آغاز کرده و در آینده ای نزدیک تمام کاربران این استان را واکسینه خواهد کرد.   

پیش از این با اعلام «شرکت ماکسیم»، لیست تمام رانندگان واجد شرایط ۱۸ تا ۴۸ ساله به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال گردیده بود و رانندگان اکنون می توانند با مراجعه به سایت vaccine.salamat.gov.ir با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز خواسته شده، زمان و محل مراجعه خود برای دریافت اولین دوز واکسن را انتخاب نمایند.

در این لیست، افراد با سن بالاتر به دلیل مستعد بودن ابتلا به ویروس کرونا در اولویت دریافت واکسن قرار دارند و میزان پیمایش و کارکرد آنها در این سامانه هوشمند به عنوان یک امتیاز تلقی می شود و هر چه این میزان بیشتر بوده باشد، در اولویت بالاتری در گروه سنی خود قرار خواهند گرفت. 

«ماکسیم» اعلام کرد تفاوتی بین اعضای مختلف این سامانه وجود ندارد و همه کسانی که در این روزهای سخت شیوع بیماری به خدمت رسانی به مردم شریف ایران پرداخته‌اند، واجد شرایط دریافت واکسن هستند. لیست تمام افراد مشغول به کار در همه تعرفه‌های این برنامه اعم از اقتصادی، بانوان، وانت حمل بار و کارگر حمل بار به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است و این عزیزان برای دریافت واکسن، کافی است تا اطلاعات خود را در سایت معرفی شده از سوی این وزارتخانه وارد کنند و با ورود به بخش انتخاب مراکز تزریق واکسن، روز و ساعت مورد نظر را انتخاب و در وقت معین شده برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.

 

روابط عمومی این سامانه اعلام کرد، ما از تمام رانندگان خود می‌خواهیم که پس از دریافت واکسن نیز، همانند گذشته، تمامی پروتکل‌های بهداشتی شامل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک‌های سه لایه، استفاده از جداکننده‌های راننده و مسافر و استفاده از ضدعفونی کننده‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و به اینکه واکسن دریافت نموده‌اند اکتفا نکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها