کد خبر: 633025
تاریخ انتشار :

جدیدترین تلویزیون سونی 2021

جدیدترین تلویزیون سونی 2021
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از قدرتمندترین شرکت‌هایی که در حال حاضر در زمینه تولید و عرضه تلویزیون بسیار موفق عمل می‌کند، شرکت سونی است. در سال 2021، شرکت سونی تلویزیون‌های جدید پرچمدار LCD مدل‌های K8 و K4 را به بازار عرضه کرده است و در کنار آن توانسته است تلویزیون‌های بروز OLED 4K را ارائه کند. این فناوری‌ها قبل از سال 2021 کمتر در تلویزیون‌های سونی به کار رفته بود و در اکثر مدل‌های تلویزیون‌های این شرکت وجود نداشت. به‌ همین دلیل، شرکت سونی قصد دارد تلویزیون‌های پرچمدار سال 2021 خود را قدرتمندتر از همیشه ارائه کند.

ویژگی و شاید مزیت برتر جدیدترین تلویزیون‌های سونی 2021، تغییر سیستم ‌عامل آن از Android TV به سیستم ‌عامل جدیدتر Google TV می‌باشد. همچنین تلویزیون های جدید این شرکت دارای پورت HDMI 2.1 خواهند بود و می‌توانند محتوا را با وضوع 4K، با نرخ فریم تا 120 هرتز و با فناوری‌هایی مانند ALLM و vARC ارائه کنند. همچنین تلویزیون‌های جدید شرکت سونی با نرخ تازه‌سازی متغیر VRR سازگار هستند؛ تنها کافی است برای امکان‌پذیر بودن این قابلیت، سیستم ‌عامل نیز به‌روزرسانی شود.

دو ویژگی برتر و خارق‌العاده جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 که در سایر تلویزیون‌های این شرکت کمتر به چشم می‌خورند، عبارتند از:

  1. استفاده از پردازنده Cognitive Processor XR: طبق نظریه شرکت سونی، این پردازنده، اولین پردازنده تصویر تلویزیونی در جهان است که می‌تواند تنها با یک مرحله تشخیص صحنه به منظور شناسایی و افزایش نقاط کانونی عمل کرده و در نهایت حس عمق تصویر را نیز افزایش دهد. علاوه ‌بر آن، پردازنده XR می‌تواند چندین منطقه و عناصر دیگر مانند رنگ، کنتراست، بافت، عمق، صدا و... را در هر فریم بررسی و تجزیه تحلیل کند تا در نهایت بتواند همه را به بهترین نحو بهینه کند.

تلویزیون‌های Bravia XR شرکت سونی برای صدای تلویزیون دارای هوش شناختی هستند. همچنین سخت ‌افزار بلندگوی این تلویزیون‌ها نیز ارتقا داده شده است و با تعبیه ویژگی‌هایی مانند XR Sound Psition این تلویزیون‌‌ها با تجزیه و تحلیل سیگنال، مطمئن می‌شوند که صدا از بخش‌های صحیح تصویر حاصل خواهند شد. دیگر قابلیت‌های مهم این پردازنده نیز با هدف فراگیر کردن صدا در تمامی ابعاد بیننده لحاظ شده است.

  1. استفاده از سیستم پخش جریانی سونی یا همان Bravia CORE: سرویس پخش جریانی جدید شرکت سونی که منحصر به تلویزیون‌های Bravia XR 2021 این شرکت می‌باشد، دارای دو عنصر مختلف است. این سرویس که با نام مرکز سرگرمی واقعی نیز شناخته شده است، از یک سمت میزبان صدها عنوان از Sony Picture Entertainment خواهد بود و شما به عنوان مصرف‌کننده می‌توانید این عنوان‌ها را تا 12 یا 24 ماه به صورت رایگان در اختیار داشته و آن‌ها را در تلویزیون سونی خود پخش کنید.

از سمت دیگر، به افرادی که جدیدترین تلویزیون سونی 2021 یا همان تلویزیون‌های جدید XR را خریداری کنند، شرکت سونی، بسته به مدل تلویزیون خریداری شده، تعدادی اعتبار رایگان اعطا می‌کند که افراد می‌توانند از این اعتبار رایگان برای دیدن همزمان فیلم‌های تازه اکران ‌شده در سینما استفاده کنند. کیفیت اکثر فیلم‌ها در این تلویزیون‌ها در سطح 4K HDR خواهد بود؛ اما برخلاف سرویس‌هایی مانند Apple TV یا Rakuten این تلویزیون‌ها تعداد زیادی فیلم پیشرفته IMAX را نیز پشتیبانی خواهند کرد که کیفیت محتوای HDR همراه با صدای سه ‌بعدی و چندکاناله نیز در آن ها تضمین می‌شود.

جدیدترین تلویزیونی‌های سونی 2021 عبارتند از:

  1. جدیدترین و بهترین تلویزیون 8K 2021 سونی: Sony Z9J 8K LED TV

برخی ویژگی‌های برتر این تلویزیون عبارتند از:

  • مجهز به بهترین و جدیدترین فناوری‌های سونی شامل پنل DIRECT LED، بهترین سطح تقویت‌کننده کنتراست XR و دارای سه پورت 48 گیگابیت برثانیه با ویژگی های HDMI 2.1، با نرخ 120 هرتز برای رزولوشن 4K
  • شامل فناوری X-Wide Angle شرکت سونی برای به حداکثر رساندن زاویه دید تلویزیون
  • دارای شیشه X-Anti Reflection برای به حداقل رساندن تاثیر منفی نور لامپ یا نور پنجره روی صفحه نمایش تلویزیون
  • شامل یک ریموت صوتی آلومینیومی با کیفیت که شامل نور پس‌ زمینه، سنسور رنگ و حسگر نور است تا تلویزیون بهتر با محیط اطراف خود وفق پیدا کند.
  • دارای پردازنده XR Picture
  • شامل XR Contrast با Contrast booster 15
  • پشتیبانی از سیستم عامل Google TV
  • دارای سه پورت HDMI 2.1، (4K 120Hz، ALLM و VRR)
  1. جدیدترین تلویزیون سونی 2021: تلویزیون OLED 4K سونی مدل A90J

برخی ویژگی‌های برتر این تلویزیون عبارتند از:

  • بهترین تلویزیون  OLED سونی در سال 2021
  • دارای یک صفحه نمایش 83 اینچی و همچنین مدل‌های معمولی 55 و 65 اینچی
  • دارای طراحی Seamless Edge Bezel با قاب 0.7 میلی‌متری برای مدل‌های 55 و 65 اینچی
  • دارای طراحی Flush Surface Bezel برای مدل 83 اینچی و ظاهر قوی‌تر
  • شامل پایه Z9J
  • یک تلویزیون سری Master و دارای کنترل از راه دور صورتی با کیفیت، دارای نور پس ‌زمینه
  • دارای سنسورهای نور و رنگ برای استفاده در حالت Ambient Optimisation
  • طراحی مجدد بلندگوهای پرقدرت +Acoustic Surface Audio تلویزیون‌های OLED برای بهره‌وری بهتر
  • دارای پردازنده XR Picture
  • پشتیبانی از سیستم‌عامل Google TV
  • دارای سه پورت HDMI 2.1، (4K 120Hz، ALLM، VRR)
  1. تلویزیون OLED سونی مدل A80J یکی از تلویزیون‌های 4K و بالارده شرکت سونی در سال 2021
  2. بهترین تلویزیون  LED سونی در سال 2021: تلویزیون سونی مدل X95J 4K
  3. تلویزیون سونی مدل‌های X90J و X85J و X81J و X80J: از جدیدترین تلویزیون‌های سونی 2021 که هرکدام مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

لیست قیمت تلویزیون سونی

قیمت تلویزیون های سونی به مدل ساخت تلویزیون، ویژگی ها و مشخصات تلویزیون بستگی دارد. در حال حاضر شما می توانید تلویزیون های سونی را با قیمت بین 8 تا 85 میلیون تومان در بازار خریداری کنید. شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان بانه تک لیست قیمت تلویزیون سونی را استعلام بگیرید و در صورت رضایت نسبت به خرید ان اقدام نمایید.

فروشگاه بانه تک با کادری مجرب و کار آزموده در کردستان، شهرستان بانه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت دارد و در همان اول راه صداقت و مشتری مداری و تحویل کالای با کیفیت و اصیل به مشتریان را سر مشق کار خویش قرار داده و با وجود نوپا بودن، پیشرفت چشم گیری از لحاظ رضایت مندی مشتریان داشته است. شما عزیزان برای خرید تلویزیون با قیمت مناسب و اطمینان از اصل و سلامت کامل می توانید با شماره های 09904190074، 09904190072، 09903884006، 09183844801و شماره دفتر 08734240711 تماس حاصل نمایید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها