کد خبر: 638031
تاریخ انتشار :

با دفتر کار خانگی دورکاری در کرونا ممنوع!!

​با توجه به اینکه در دوران پاندمی کرونا بسیاری از کسب و کارهای چه خصوصی و چه دولتی کارکنان خود را دورکار کردند و کارمندان مجبور بودند از خانه کارهایشان را انجام دهند، شاید اینکار برایشان بسیار سخت و دشوار بود.

با دفتر کار خانگی دورکاری در کرونا ممنوع!!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چرا که نداشتن میز و صندلی مناسب برای اینکار باعث می شود تا بعد از نیم ساعت کار کردن خسته و کسل شویم و انگیزه ای برای ادامه کار نداشته باشیم. اما در هر صورت شما برای پیشرفت کسب و کار خود باید یک قدم موثر و جذاب بردارید. شما باید بخشی از محیط خانه را به دفتر کار اختصاص دهید تا تمام شرایط لازم برای ایجاد یک دفتر کار خانگی فراهم شود. می توان گفت مهم ترین تجهیزات برای ساختن دفتر کار خانگی ، میز و صندلی مناسب ، کمد اسناد و مدارک فلزی و تابلوهای زیبا است . در ادامه این تجهیزات را بیشتر معرفی می کنیم.

علت داشتن دفتر کار خانگی

آیا کسب و کار شما با پیدایش بیماری کرونا کم رونق شده است؟آیا برای پیشرفت کاری خود نیاز به کار در منزل و دورکاری دارید؟ حتماً با راه اندازی دفتر کار خانگی، یک محیط جذاب و شیک برای کار کردن در منزل مهیا بسازید تا با انگیزه فراوان کار در منزل را آغاز نمایید. پیش از راه اندازی دفتر کار خانگی بهتر است لوازم مورد نیاز برای دفتر را شناسایی کنیم

بهترین مکان در منزل برای راه اندازی دفتر کار

شما باید ابتدا فضای کلی خانه را در نظر بگیرید و متناسب با فضایی که دارید یک گوشه دنج و جذاب را برای دفتر کار خود در نظر داشته باشید. اگر در منزل یک اتاق اضافی برای مهمان دارید یا گوشه ای از منزل همیشه بی استفاده باقی می ماند می توانید آن بخش از منزل را برای دفتر کار خانگی انتخاب کنید.

1467

تجهیزات اداری مورد نیاز

برای افزایش تمرکز و شبیه سازی به محیط کار خارج از منزل حتما لوازم اداری همچون میز اداری، صندلی اداری، کمد اداری و فایل اداری را برای آن بخش از منزل تهیه کنید. در واقع شما باید تجهیزات لازم برای یک دفتر کار را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. برای صرفه جویی در هزینه بهتر است تمام وسیله های گفته شده را از یک تولیدی تهیه کنید زیرا خرید مستقیم و بی واسطه همیشه ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

پویا چوب سورین تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات اداری با کیفیت و درجه یک است. این تیم تولیدی در جهت رضایت مشتریان در تولید لوازم اداری بهترین متریال را به کار گرفته اند. شما از هر نقطه ای از کشور که هستید می توانید خیلی راحت تجهیزات اداری دفتر کار خانگی را به صورت آنلاین از سایت پویا چوب سورین خریداری کنید.

1468

رعایت نکاتی که باعث افزایش جذابیت دفتر کارمان می شود

  • استفاده از تابلوی مناسب برای زیباتر شدن دفتر کار

شما می توانید متناسب با روحیه و سبک مورد علاقه خود انواع تابلو روی دیوار نصب کنید تا با دیدن تابلوها حس و حال بهتری داشته باشید. افراد با روحیه بالاتر در کار خود نیز موفق تر خواهند بود.

  • انتخاب گوشه ای از آشپزخانه برای دفتر کار

چنانچه بخواهید به طور همزمان هم به کارهای خانه و هم به کارهای دفتر رسیدگی کنید با خرید یک صندلی مناسب می توانید دفتر کار را در آشپزخانه قرار دهید.

  • خرید میز و صندلی در ابعاد و سایز مناسب

چنانچه با کمبود فضا مواجه هستید بهتر است پیش از خرید به سایز و ابعاد میز و صندلی مورد نیاز توجه کنید. امروزه انواع میز تحریر مدرن و شیک با ابعاد کوچک در سایت موجود است شما به راحتی می توانید یکی از میزهای زیبا و با کیفیت را در ابعاد مد نظر خریداری نمایید.

راه اندازی دفتر کار خانگی مطمئناً یک چالش بزرگ برای شما محسوب می شود بنابراین سعی کنید با خرید بهترین میز و صندلی در این چالش پیروز و موفق باشید.

  • خرید یک کمد برای نگهداری از وسیله های دفتر

بهتر است برای نگهداری از مدارک و وسیله های کار یک کمد با کیفیت و مدرن تهیه کنید زیرا هم وسیله ها و مدارک مربوط به کارتان به صورت منظم در کمد قرار می گیرند هم اینکه دفتر شما جذاب تر و شیک تر خواهد شد. در واقع خرید یک کمد اداری می تواند نظم و ترتیب منزل شما را حفظ نماید. کمد های اداری فلزی پویا چوب سورین در رنگبندی و طرح های گوناگون مطابق با سلیقه و خواسته شما ساخته و تولید می شوند . بنابراین خیالتان از مرتب سازی و جداسازی مدارکتان کاملا راحت باشد.

  • ترکیب مد و سلیقه فردی در چیدمان

سعی کنید مد روز را بر سلیقه فردی تطبیق دهید و یک ترکیب عالی و جذاب از آن بسازید. توجه داشته باشید که دفتر کار خانگی باید یک محیط ایده آل برای کار کردن شما باشد پس به خواسته های خود اهمیت دهید و نسبت به داشتن یک دفتر کار خانگی جذاب اقدام نمایید.

  • نورپردازی مناسب برای جلوگیری از خواب آلودگی

توجه به نورپردازی یکی از اصلی ترین موضوعات قابل توجه در راه اندازی دفتر کار خانگی است. بهتر است فضایی از منزل را برای کار کردن انتخاب کنید که نورگیر باشد. نور طبیعی در اتاق موجب افزایش انرژی و روحیه خواهد شد.

  • خرید کتابخانه چوبی

خرید کتابخانه چوبی برای راه اندازی دفتر کار خانگی اهمیت فراوان دارد و موجب افزایش زیبایی دفتر کار خواهد شد. کتابخانه می تواند به نظم و سامان دادن اتاق مورد نظر کمک شایانی نماید.

1469

اشتباهات رایج در ساخت دفتر کار خانگی

برخی از افراد گمان می کنند برای دفتر کار خانگی نیازی به تهیه کردن تجهیزات اداری نیست اما استفاده از میز و صندلی غیر استاندارد می تواند آسیب جدی به کمر و ستون فقرات شما وارد کند. داشتن تجهیزات مورد نیاز برای کار یکی از مهم ترین و اصلی ترین نیاز برای راه اندازی یک دفتر کار خانگی است.

 به هنگام خرید تجهیزات دیگر همچون لپ تاپ، دستگاه کپی و ... به ابعاد آن توجه کنید. بهتر است لوازمی که همیشه نیازتان می شود را خریداری کنید و لوازم غیر ضروری را حذف نمایید زیرا بهتر است دفتر کار خانگی زیاد شلوغ نشود. در واقع شما با ایجاد دکوراسیون مدرن و شیک تمایل بیشتری به کار کردن خواهید داشت.

سخن آخر

در پایان باید بدانید آنچه که همواره مهم است داشتن احساس راحتی و آرامش در هر محیطی برای کار کردن است . حال چه این محیط در خانه شما باشد و چه در اداره و دفتر کارتان. همواره باید سعی کنید تا محیطی جذاب و آرام را برای خودتان فراهم کنید تا هم میل به کار کردن در شما افزایش یابد و هم از کار کردنتان لذت ببرید. بنابراین داشتن وسایل و تجهیزاتی که این امر را تحقق بخشد ، بسیار لازم و ضروری است و پویا چوب سورین به شما در رسیدن به این امر کمک می کند.

تا آخر پاییز 1400 برای خرید محصولات اداری از 10% تخفیف ویژه پویا چوب برخوردار شوید. تنها کافیست وارد سایت شده و تنوع بالای محصولات را ببینید تا از خریدتان اطمینان کافی را پیدا کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها