کد خبر: 648190
تاریخ انتشار :

عاشقانه های ساره بیات و همسرش

کلیپ پخش شده از ساره بیات در اینستاگرام، نظر کاربران را به خود جلب کرد.

عاشقانه های ساره بیات و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اخیرا ساره بیات عکس هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او ظاهرا یا مهاجرت کرده است یا مدتی را خارج از کشور می‌گذراند. ساره بیات پس از ازدواج با علیرضا افکاری بیشتر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است. بر اساس عکس و استوری‌های اخیر ساره بیات به نظر می‌رسد که وی از ایران رفته است و در کشور دیگری ساکن است.ساره بیات  بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. ساره بیات در تاریخ 4 اردیبهشت ماه خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری را اعلام نمود.خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

ساره بیات در اینستاگرام یک کلیپی را از خود منتشر کرده است. ساره بیات و همسرش علیرضا افکاری در این کلیپ موتور سواری می کردند.

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها