کد خبر: 648206
تاریخ انتشار :

موتور سواری ساره بیات و همسرش

پست جدید ساره بیات در صفحه اینستاگرامش.

موتور سواری ساره بیات و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساره بیات درسال 89 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.ساره بیات تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.ساره بیات با انتشار این تصویر نوشت:

ساره بیات با انتشار این عکس نوشت: چهارشنبه سوری مبارک عزیزان ما

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

خانواده ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سروین بیات

ساره بیات خواهری به نام سروین دارد. سروین همسر رضا قوچان نژاد، بازیکن فوتبال است. آنها پسری به نام دوران دارند.

ساره بیات در دل

دل یک مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. ساره بیات در سریال دل نقش رستا پژوهی را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها