کد خبر: 623994
تاریخ انتشار :

دولت جدید تکلیفش را با بازار سرمایه مشخص کند

انتظار فعالان بورس از دولت جدید

دولت جدید تکلیفش را با بازار سرمایه مشخص کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سخنان خود قبل از انتخابات، توجه ویژه‌ای به بورس داشتند و هر کدام مباحثی را در این مورد مطرح کردند. اما حالا که تکلیف رئیس جمهور آینده روشن شده، انتظار اهالی بازار سرمایه از دولت جدید چیست؟ منبع: خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام الیاس کردی، تحلیلگر و مدرس بازار سرمایه درمورد انتظارات اهالی بازار سرمایه از دولت جدید گفت: باید از دولت جدید درخواست کنیم یک بار برای همیشه تکلیفش را با بازار سرمایه مشخص کند. ما در بورس شعارهای خیلی قشنگی داده ایم اما باید ببینیم این بازار سرمایه ای که از آن صحبت می‌کنیم جایگاهش چیست و چه اتفاقی باید برایش بیفتد؟

وی افزود: دولت به طور مشخص بگوید برنامه‌ام برای بازار سرمایه چیست و چه جایگاهی را برایش می‌بینم. برای من به عنوان فعال بازار سرمایه، توسعه ابزارهای خود بازار سرمایه خیلی مهم است. بازار ما هنوز دو طرفه نیست. هنوز هم وقتی مردم را به سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس دعوت می‌کنیم، ابزار لازم را برایشان فراهم نکرده‌ایم.باید سعی کنیم برای بازار سرمایه جایگاهی درست کنیم که از این جایگاهی که در آن قرار داریم، چند پله بالاتر برویم.

 

حجم ویدیو: 16.99M | مدت زمان ویدیو: 00:03:38 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها