کد خبر: 642430
تاریخ انتشار :

جلالی‌زاده: کسانی که می‌گویند روحانی اعدام شود، با نظام مشکل دارند

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: اگر قرار باشد هر رئیس جمهور بعد از اتمام دوره اش محصور و اعدام و فراری شود که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

جلالی‌زاده: کسانی که می‌گویند روحانی اعدام شود، با نظام مشکل دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، جلال جلالی زاده، ،فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره صحبت اخیر این نماینده مجلس مبنی بر اعدام روحانی گفت: «افرادی که این حرف ها را مطرح می کنند بنظر من با نظام مشکل دارند. من کاری به حسن روحانی ندارم ایشان اشتباهاتی هم داشته است اما بالاخره یک انسان مسلمان و خداترس وقتی اظهار نظر می کند باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و بعد ببیند این اتهام تا چه حد درست است و بعد باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشد. اگر قرار باشد هر رئیس جمهور بعد از اتمام دوره اش محصور و اعدام و فراری شود که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و اصلا به ضرر نظام تمام می شود. آقای روحانی از اول انقلاب در نظام بوده است و در خوبی ها و بدی ها نقش داشته است اگر ایشان اعدام شود که دیگر هیچ انگیزه و امیدی برای هیچکسی در جامعه باقی نمی ماند و همه باید در آن صورت بار خود را ببندند و از کشور بروند. خیلی ها دوست دارند مغز ها از کشور فرار کنند که میدان برای آن ها باز شود».

جلالی زاده در ادامه نسبت به ظرفیت های قانون برای چنین طرحی به سایت «خبر سراسری» گفت: «بنظر من این ها بیشتر اتهام و سر و صداست. آقای روحانی باید در مقابل از آنها شکایت کند که این افراد به خاطر گرم‌کردن فضای سیاسی و مسائل خودشان به هر کسی تهمت نزنند وجامعه را آلوده نکنند».

جلالی زاده در پایان درباره احتمال دادگاهی شدن روحانی و حضور او در پیشگاه قضاوت افزود: «من فکر نمی کنم البته بعید هم نیست الان شرایط مساعدی هم نیست و افراد با یک اتهام دستگیر شوند بعید نیست. به هر حال هشت‌سال ریاست‌جمهوری حتما ضعف ها و خطا هایی دارد اما اگر واقعا بخواهیم نگاه کنیم هیچکس در این جهان بدون ضعف نیست و با این منطق همه باید به خاطر ضعف هایشان دادگاهی شوند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها