کد خبر: 649557
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی «نامه‌نیوز» با جبار کوچکی‌نژاد

منتظریم تا دولت خودش را جمع‌وجور کند

منتظریم تا دولت خودش را جمع‌وجور کند، قطعا هر عملی که حل مشکلات اقتصادی مردم را موجب شود آن اقدام انجام خواهد شد چون مجلس به هر حال پاسخگوی مردم است.

منتظریم تا دولت خودش را جمع‌وجور کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: دوره ماه عسل دولت سید ابراهیم تمام شده است و هم اکنون به عنوان مسئول وضع موجود شناخته می شود. بر همین اساس جمعی از نمایندگان مجلس عزم خود را برای استیضاح وزرای صمت و کار جزم کردند و خیلی جدی اعلام وصول این دو استیضاح را از هیأت رئیسه مجلس پیگیر هستند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با نامه نیوز درباره جدی شدن طرح استیضاح وزرای دولت سیزدهم در مجلس گفت: دولت هم اکنون یک ارزیابی از عملکرد وزرا دارد بنابراین خود دولت باید برای حل مشکلاتش اقدام کند. شاید این روزها صحبت از لزوم تغییر وزیر صمت و وزیر کار باشد اما معتقدم کل حوزه اقتصادی دولت نیاز به یک بازنگری دارد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید منسجم و هماهنگ باشد، افزود: افزایش قیمت‌ها هیچ توجیهی ندارد و این نشان می دهد که نظارت دولت بر قیمت ها خیلی ضعیف است. به عنوان مثال یکدفعه متوجه می بینیم قیمت سیب زمینی به کیلویی 30 هزار تومان هم می رسد. معتقدم هم اکنون زمان خوبی است که ضعف ها مطرح شود تا مسئولان در جهت حل مشکلات قدم های لازم را بردارند.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس یادآور شد: هر عملی اعم از استیضاح یا هماهنگی و همدلی بین اعضای تیم اقتصادی دولت باعث شود فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد، مجلس و دولت باید این مسیر را طی کنند. هم اکنون طرح استیضاح هایی که امضا شده، طراحان برای اعلام وصول فشار بر دولت می آورند.

وی افزود: هیأت رئیسه نیز همواره مشی اش بر آن بوده که نمایندگان خواهان استیضاح و وزرای مربوطه را دعوت می کند تا در نشست های مشترک دو طرف برای حل مشکلات دیدگاه های شان به یکدیگر نزدیک تر شود. هم اکنون در چنین وضعیتی قرار داریم و بیشتر بحث برگزاری جلسات گفتگو برای حل مشکلات مدنظر است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: منتظریم تا دولت خودش را جمع‌وجور کند، قطعا هر عملی که حل مشکلات اقتصادی مردم را موجب شود آن اقدام انجام خواهد شد چون مجلس به هر حال پاسخگوی مردم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها