کد خبر: 651418
تاریخ انتشار :

اظهارات مهم نماینده مجلس از نفوذ 2 پهپاد به فضای اسرائیل

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: نفوذ پهپادی ایران در محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را دچار استیصال کرده است به گونه‌ای که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده اند.

اظهارات مهم نماینده مجلس از نفوذ 2 پهپاد به فضای اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: امروز در کشور ما ۵۹ پهپاد ساخت و تولید شده که در یک مورد آن می توان به ساخت پهپاد با برد چهار هزار کیلومتر اشاره کرد. او گفت: نفوذ پهپادی ایران در محور مقاومت، اسرائیل را دچار استیصال کرده است به گونه‌ای که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده اند.

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به توان پهپادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء چهار قدرت پهپادی جهان است که این موفقیت با تکیه بر توان داخلی حاصل شده و به هیچ وجه با تحریم دشمنان با مشکل مواجه نمی‌شود.

نماینده نجف‌آباد در مجلس به ایرنا گفت: امروز در کشور ما ۵۹ پهپاد ساخت و تولید شده که در یک مورد آن می توان به ساخت پهپاد با برد چهار هزار کیلومتر اشاره کرد.

ابوترابی با بیان اینکه خودکفایی در تولید پهپاد نقش مهمی در تامین نیازهای ایران به هواپیماهای جنگی دارد، اظهار داشت: ایران با ساخت پهپاد نیاز به هواپیمای جنگی را نیز تقریباً تامین کرده و پهپادهایی که امروز توسط جمهوری اسلامی ایران ساخته می‌شوند در واقع هر یک می‌توانند کار یک هواپیمای جنگی را انجام دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: در ادامه موفقیت جمهوری اسلامی باید به موفقیت پهپادی در محور مقاومت در منطقه اشاره کرد که نفوذ دو پهپاد به فضای رژیم صهیونیستی آنها را دچار استیصال کرده بود به گونه‌ای که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده بودند.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا، در راستای سیاست هراس از توان بازدارندگی دفاعی ایران، طرحی ضد ایرانی را تصویب کرد. مجلس نمایندگان امریکا با ۴۲۴رأی موافق و ۲رأی مخالف طرحی را که خواستار متوقف کردن توان پهپادی ایران است، به تصویب رساند. البته این طرح ضد ایرانی که «قانون توقف هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی» (SIDA) نام دارد، برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تصویب سنا و امضای رئیس‌جمهور امریکا را دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها