کد خبر: 657113
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با احمد کریمی‌اصفهانی

اصلاح‌طلبان بدانند مردم تحت تأثیر رادیکال‌بازی‌ها قرار نمی‌گیرند

احمد کریمی‌اصفهانی گفت: اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند با متشنج‌کردن فضای سیاسی می‌توانند به اهداف سیاسی خود برسند؛ درصورتی که اگر به فرض قصد آنها ورود به مجلس بهتر است به جای این هیاهوها برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

اصلاح‌طلبان بدانند مردم تحت تأثیر رادیکال‌بازی‌ها قرار نمی‌گیرند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: گویا اصلاح‌طلبان در چند وقت باز هم به سمت رادیکال‌شدن پیش رفته‌اند؛ به ویژه اظهارات آنها درباره دولت، قوه قضائیه و حتی برخی ارکان مهم حاکمتی نشان می‌دهد چنین سازوکاری در دستور کار آنهاست.

احمد کریمی اصفهانی، فعال و تحلیلگر مسال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «اصلاح‌طلبان عملکردی داشته‌اند که مورد رضایت عموم مردم نبوده است و دیگر از پشتیبانی افکار عمومی برخوردار نیستند؛ حالا در این بین برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب مانند آقای تاجزاده سخنانی مطرح می‌کنند که خودشان هم می‌دانند عبور از خط قرمزهاست. آنها سخنانی بسیار ساختارشکنانه مطرح می‌کنند تا دستگیر شوند تا از این رهگذر بتوانند فضای عمومی را ملتهب کنند».

او ادامه داد: «نظام نمی‌توانند در برابر هر تحرکی منعفل باشد زیرا همه می‌دانند عملکرد برخی اصلاح‌طلبان عملا در راستای خواسته‌های بیگانگان است. من نمی‌گویم آنها جیره‌بگیر خارجی‌ها هستند اما عملکرد آنها در راستای عاملیت برای بیگانگان است و نظام هم در برابر هر اقدامی ساکت نمی‌نشیند. به هر حال حکمرانی یک عرصه رها شده نیست و باید کنترل‌هایی در کار باشد که چنین رسمی در همه‌جای دنیا هم وجود دارد و به نظرم تا اینجای کار هم با آقای تاجزاده از سر رواداری نظام برخورد شده است؛ وگرنه زودتر از اینها باید بازداشت می‌شد».

این فعال سیاسی ادامه داد: «اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند با متشنج‌کردن فضای سیاسی می‌توانند به اهداف سیاسی خود برسند؛ درصورتی که اگر به فرض قصد آنها ورود به مجلس بهتر است به جای این هیاهوها برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند. مردم هم به برنامه رأی می‌دهند و دیگر این طور نیست که هر جریانی که سروصدای بیشتری داشته باشد، پیروز عرصه انتخابات باشد. اصلاح‌طلبان مطمئن باشند که با هوچی‌گری به هیچ جا نمی‌رسند و مردم تحت تأثیر این رادیکال‌بازی‌ها قرار نمی‌گیرند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها