کد خبر: 661197
تاریخ انتشار :

وزیر فرهنگ و ارشاد :کارنامه یکساله فرهنگ دولت سیزدهم مورد تایید رهبر انقلاب قرار گرفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اظهار این که درحوزه فرهنگ بنا بر استقرار کامل فرهنگ در تراز آرمان های امام و انقلاب است، گفت: این رویکرد سبب شد تا کارنامه یکساله فرهنگ دولت سیزدهم مورد تایید رهبر انقلاب قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد :کارنامه یکساله فرهنگ دولت سیزدهم مورد تایید رهبر انقلاب قرار گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، محمد مهدی اسماعیلی عصر جمعه درجمع مردم ساری افزود: دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در حالی کارش را یکسال پیش شروع کرد که وضعیت عمومی کشور در حالت مطلوبی قرار نداشت. در حوزه سیاست و  اقتصاد مشکلات سنگینی بر مردم تحمیل بود ، فلسغه حضور آیت الله رئیسی درکسوت ریاست جمهوری تلاشی برای رفع نارکارآمدی ها بوده است. 

وی ادامه داد: دولت بنایش را بر حضور صادقانه در بین  مردم ، شنیدن مشکلات و حل مشکلات آنان گذاشته است ، رئیس جمهور طی یکسال فعالیت به ۳۱ استان سفر کرد .وضعیت بد کشور ناشی از کرونا و مرگ روانه ۷۰۰نفر ، نبود واکسیناسیون و تحریم های همه جانبه بدترین شرایط بود ، اما امروز در چنین شرایطی  کارنامه خدمات  یکسال گذشته دولت به مردم را این چنین داریم .

اسماعیلی گفت: حوزه فرهنگ وقتی موفق است که روی  هویت ملی و دینی که عمق تاریخی دارید بایستد ،فرهنگ در قرائت دولت مردمی ریشه در اربعین ، عاشورا ،  محرم ، مسجد و حسینه وتکایا دارد ، این نکاه فرهنگی دولت است.

دولت در یکسال گذشته علاوه بر نگاه ویژه به اقتصاد به  فرهنگ نیز اهتمام خاصی کرده است ،  ستاد فرهنگی دولت مراتب تشکیل می شود و گره های فرهنگی باز نشده چهار دهه گذشته تک به تک در حال بازشدن است فضای کشور در حل همه بخش ها به مرحله مطلوبی رسیده است.بنای دولت خدمت صادقانه است حضور و خدمت به مردم توجه به ارزش های اسلامی است. در این دولت مسولان شانی جز سربازی برای  مردم قائل نیستند. 

وی با اظهار این که احیای امید و  مسوولیت پذیری دولت سیزدهم از مزایای  دولت مردمی آیت الله رئیسی  است ، تصریح کرد: در مقابل مطالبه گری مردم مسولان این دولت بلد نیستند  بگویند " من اجازه کار ندارم "  و  یا " در حوزه اختیارات من نیست"  این گونه پاسخگویی در دولت مردمی رئیسی جایگاهی ندارد .

وزیر فرهنگ بیان داشت: تلاش کنیم درجنگ رسانه و روایت آنچه سشایسته ملت است انجام بدهیم ،جهاد تبیین حوزه فرهنگ دولت سسیزدهم مسوولیت روشنگری دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی دولت کارش را با کشورهای خارجی غربی گره نزد ، اکنون میزان تجارت ایران با همسایگان ۲ تا پنج برابر رشد کرده است، درآمد های نفتی کشور به میزان قبل ازتحریم ها رسیده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها