کد خبر: 665555
تاریخ انتشار :

مصری:‌

حساب ضد انقلاب از مردم جداست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما پای مردم خود ایستاده‌ایم، گفت: حساب ضدانقلاب آمریکایی از مردم نجیب سراسر ایران جداست.

حساب ضد انقلاب از مردم جداست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا مصری در نشست علنی نوبت عصر امروز یکشنبه(17 آبان) به حواشی جلسه روز یکشنبه (15 آبان) واکنش نشان داد.

نایب رئیس مجلس با تشکر از حسین زهی نماینده خاش برای بیان تذکرش گفت: ضد انقلاب در مورد موضوعاتی که در صحن علنی روز یکشنبه هفته جاری در مجلس مطرح شد مواردی را بیان کردند.

وی افزود: ضد انقلاب در راستای روالی که برای اغتشاشات در پیش گرفته سعی کرد که اتفاقات روز یکشنبه مجلس را وارونه جلوه دهد؛ بر اساس اسناد غیر قابل انکار که آخرین آن صحبت‌های ژنرال ادریس یا امیر منصور آریا اصل است، استکبار و مستقیما آمریکا و موساد میلیون‌ها دلار برای تجزیه ایران اسلامی در اختیار آنها قرار داده است. این آقا اکنون در چنگ نظام مقدس و سربازان گمنام امام زمان (عج) است. او از جنایات آنها پرده برداشته که صداوسیما هم شب گذشته بخش‌هایی از آن را اعلام کرد؛ اولین برنامه آن‌ها این بود که با حمله به بلوچستان، اولین حمله خود را در بلوچستان انجام دهد و حتی گفته بودند ۱۰ هزار نیرو دارند که اینها همه بلوف‌های سیاسی بوده است.

مصری ادامه داد: تاریخ نشان داده که از زمان قاجار و حمله انگلستان توسط هند شرقی به بلوچستان ایران، مردم عزیز بلوچ با وجود اینکه حکومت مرکزی هم وجود نداشته، قدرتمندانه در مقابل جنایات آنها ایستاده و یک وجب از خاک بلوچستان را به بیگانه ندادند. آنها شهید داده و سختی‌ها کشیدند و حتی در زمان رضا قلدر که برداشتن حجاب را اجباری کرد، مردم سیستان و بلوچستان حتی در یک مورد هم پاسخ مثبت ندادند و همچنان همان پوشش ۲۰۰ سال گذشته را حفظ می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما به تمام کسانی که خواب خرگوشی دیده‌اند، می‌گوییم که نمی‌توانند در عزم و اراده این ملت خللی وارد کنند؛ مقام معظم رهبری درباره مردم سیستان و بلوچستان فرمودند که آنها مردمی نجیب و وفادار و علاقمند به ایران اسلامی هستند.

وی افزود: بلوچستان، سیستان، کردستان و آذربایجان، همه پاره‌های تن ایران اسلامی هستند و ما پای مردم خود ایستاده‌ایم. ضمنا نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در این جریانات فعالانه کوشیدند که من شاهد تماس‌های آنها بودم.

نایب رئیس مجلس توضیح داد: آقای حسین زهی در روز جمعه تماس‌های زیادی با مسئولان استان و کشوری داشت و برای رفع آلام مردم فعالیت کرد. حتی با آقای ملک فاضلی و آقای شهریاری از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم تماس‌هایی داشتند تا کمک‌هایی به مجروحین صورت گیرد.

وی گفت: حساب ضد انقلاب آمریکا از مردم نجیب سراسر ایران جدا است؛ بر اساس «اشداء علی الکفار»، ما تمام قد مقابل تمام استکبار ایستاده‌ایم و طبق آیه شریفه «رحماء بینهم» نوکر مردم عزیز ایران در اقصی نقاط کشور هستیم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها