کد خبر: 667415
تاریخ انتشار :

قالیباف: ۱۶ آذر نماد رسوایی کودتاچیان آمریکا در برابر ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف: ۱۶ آذر نماد رسوایی کودتاچیان آمریکا در برابر ایران است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۱۶آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) رابه ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می گویم.

وی در ادامه روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و یادآور شد: یاد و خاطره شهدای شجاع این روز شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا را گرامی می دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف خاطرنشان کرد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می دهند و ایران را ویرانه ای در چنگال و زیر یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می خواستند و می خواهند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها