کد خبر: 668177
تاریخ انتشار :

جام‌جهانی/ داد و فریاد ام‌باپه بر سر مسی!

ورزش 3/ یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.

جام‌جهانی/ داد و فریاد ام‌باپه بر سر مسی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کیلیان امباپه در کنار اینکه نمی‌خواست اجازه بدهد لیونل مسی به قهرمانی برسد، شدیدا با هم‌باشگاهی خود بر سر کسب عنوان آقای گلی بازی‌ها رقابت داشت ولی در نهایت جام به کسی رسید که کمتر(نسبت به دیگری) پس از گل‌های خود شادی و سر و صدا کرد.

کیلیان امباپه در ۹۷ ثانیه پاسخ دو گل آرژانتین در نیمه اول را داد و با یک گل بیشتر نسبت به مسی در صدر جدول گلزنان جام جهانی قرار گرفت و پس از اینکه بازی را به تساوی کشید، شادی عجیبی مقابل فوق ستاره آلبی سلسته انجام داد.

امباپه پس از هر دو گل ابتدایی خود مقابل آرژانتین، در حالی که قدم‌زنان به وسط زمین می‌رفت، هر دو بار وقتی به لیونل مسی رسید با سر و صدا به نوعی برای هم‌باشگاهی خود و رقیب بازی فینال کُری خواند تا روحیه او را هم تضعیف کند ولی این حرکات او در پایان مسابقه بی‌نتیجه ماند.

این ستاره فرانسوی وقتی در لحظات پایانی وقت‌های اضافه هم برای دومین بار پاسخ گل لئو مسی را داد، دوباره همان شادی را تکرار کرد و بازهم با فریاد به سمت تماشاگران خودی و در ادامه به سمت کاپیتان آرژانتین رفت و با فریاد زدن خوشحالی خود را به نمایش گذاشت.

C8935760

مسی که در زمان شادی‌ها و داد و بیداد امباپه در زمین چمن، سکوت کرده و با خونسردی بازی را ادامه داد، در نهایت با بالا بردن جام جهانی به کُری‌های جوان فرانسوی واکنش داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها