کد خبر: 669134
تاریخ انتشار :

روزنامه «اسرائیل هایوم» مدعی شد:

آمریکا «مرگ برجام» را اعلام کرد !

بلینکن طی گفتگو با کوهن افزود که دولت احتمالاً به دنبال پیوستن به اتحادیه اروپا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران است. کوهن از این امر استقبال کرد و بر دیدگاه اسرائیل مبنی بر اینکه فشار بر ایران باید افزایش یابد و آمریکا نباید دوباره وارد برجام شود، تاکید کرد.

آمریکا «مرگ برجام» را اعلام کرد !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه «اسرائیل هایوم» چاپ تل آویو نوشت: دولت بایدن با این فرض که مذاکرات برای احیای توافق هسته ای دیگر شانس موفقیت ندارد، آماده است فشار بر ایران را افزایش دهد. «اسرائیل هایوم» از این موضوع به دنبال گفتگوی انتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و الی کوهن وزیر خارجه اسرائیل آگاه شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: در طی این گفتگو که بلینکن به همتای خود بابت انتخابش به عنوان وزیر خارجه تبریک گفت، او ارزیابی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه برجام را نمی توان احیا کرد، تأیید کرد، که بازتاب اظهارات افشا شده بایدن در ماه نوامبر بود که در آن وی گفته بود «توافق مرده است».

بلینکن افزود که دولت احتمالاً به دنبال پیوستن به اتحادیه اروپا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران است. کوهن از این امر استقبال کرد و بر دیدگاه اسرائیل مبنی بر اینکه فشار بر ایران باید افزایش یابد و آمریکا نباید دوباره وارد برجام شود، تاکید کرد.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها