کد خبر: 671157
تاریخ انتشار :

علی مطهری:

عفو رهبری، اینترنشنال و بی‌بی‌سی را خلع سلاح کرد

یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.

عفو رهبری، اینترنشنال و بی‌بی‌سی را خلع سلاح کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی مطهری درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.

وی افزود: در این چند ماه برخی هنرمندان و ورزشکاران اظهارنظرهایی کردند که شاید موجب تشدید اعتراضات و اغتشاشات شد البته شاید آن‌ها عموما نیت بدی هم نداشتند و از روی احساسات نظر خود را بیان کرده باشند که الان نباید به آن‌ها هم سخت گرفت. به هر حال هنرمندان افراد احساسی هستند و روح لطیفی دارند  و نباید خیلی حرف‌ آن‌ها را جدی گرفت. الان فرصت خوبی است که آن‌ها هم به دامن نظام برگردند و حتی صداوسیما و وزارت ارشاد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا شکاف‌ها و جدایی‌ها از بین رفته و وضعیت کشور به وضع طبیعی بازگردد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «عفو اخیر موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، تصریح کرد: با این‌که کشور در آرامش است، اینترنشنال و  بی بی سی هنوز هم سعی می‌کنند که تحریکات خود را ادامه دهند اما این عفو عمومی آن‌ها را خلع سلاح کرده و زمینه تحریک آن‌ها را تا حد زیادی از بین می‌برد. خیلی از جوانان و نوجوانان در اثر احساساتی شدن و با تحریک همین رسانه‌های بیگانه وارد میدان شدند . ابتدای فوت خانم مهسا امینی همه غمگین و ناراحت شده و عده‌ای هم به خیابان آمدند و شعار دادند که این اعتراض حق آن‌ها هم بود و اگر اعتراض نمی‌کردند، بد بود چون گفته می‌شد چرا مردم اعتراضی به این موضوع نداشتند؟ سپس ضدانقلاب وارد میدان شد و جوانان را تحریک کرد اما در ادامه خود جوانان هم متوجه شدند بیش از حد احساساتی شده‌اند.

مطهری در پایان گفت: امیدوارم این عفو عمومی کمکی باشد که تحریکات مخالفان انقلاب و کشور کارگر نیفتد و اثر کمتری داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها