کد خبر: 671916
تاریخ انتشار :

پایان رزمایش مشترک اسرائیل و آمریکا

مانور مشترک میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مشترک آمریکا که اخیرا در داخل اراضی اشغالی آغاز شد، پایان یافت.

پایان رزمایش مشترک اسرائیل و آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گفت، رزمایش مشترک میان مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی با مقر فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنکتام) موسوم به مانور«Juniper Falcon» پایان یافت.

وی گفت، هدف از این رزمایش ارتقا و بهبود آمادگی نیروها برای انجام عملیات مشترک در زمینه‌های مختلف بود که مهمترین آنها پدافند هوایی است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی اظهار داشت، در جریان این رزمایش آمادگی دو ارتش رژیم اسرائیل و آمریکا آزموده شد. همچنین سامانه پدافند هوایی یکپارچه که متشکل از سناریوهایی در عرصه‌های متعدد بود، همراه با کنترل هوایی مشترک شبیه سازی شد.

وی خاطرنشان کرد، علاوه بر سناریوهای دفاع هوایی، این دو ارتش سناریوهای رزم در بُعد مجازی را با هدف بهبود آمادگی‌های خود برای رویارویی با تهدیدهای سایبری فزاینده تمرین کردند.

این رزمایش همچنین بر مشارکت در تعامل با سناریوهای ارتباطی، اطلاعاتی و لجستیکی متمرکز بود.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گفت، این مانور آخرین رزمایشی است که در قالب مانورهای مشترک با فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این دومین مانور مشترک آمریکا و اسرائیل در سال جاری میلادی است.

پیش از این، سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرد، این برنامه‌ها به عنوان بخشی از برنامه آموزشی نیروهای نظامی صهیونیستی برای سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها