کد خبر: 672657
تاریخ انتشار :

واکنش آیت‌الله جنتی به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور

ایسنا/ دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.

واکنش آیت‌الله جنتی به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱) در ابتدای سخنان خود در جلسه این شورا، با تبریک اعیاد گذشته و پیش روی ماه شعبان به سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت ابوالفضل (ع) کاشف الکرب عن وجه الحسین (ع) هستند و این مقام بسیار بالایی است.

وی ادامه داد: جوانان برای شناخت ابعاد شخصیت حضرت عباس (ع) زیارتنامه ایشان که به سند معتبر از امام صادق علیه السلام رسیده است را حتما مطالعه کنند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اوصافی که امام صادق (صلوات الله علیه) در مورد قمر منیر بنی هاشم دارند، حیرت‌انگیز است و از عباراتی همچون بنده‌ صالح خدا، تسلیم در برابر امام و مظهر عمل به اوامر و نواهی امام برای حضرت ابوالفضل استفاده می‌کنند.

جنتی با بیان اینکه روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز نامگذاری شده است و این نامگذاری بسیار صحیح است، گفت که جانبازان عزیز انقلاب اسلامی در وفاداری و صبر به آن حضرت اقتدا کرده‌اند و با بصیرت مومنانه، با انقلاب اسلامی همراهی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال به‌سرمی‌بریم و در آستانه فرارسیدن سال جدید هستیم، اظهار داشت: بنا بر آموزه‌های دینی همه و به ویژه مسئولان باید به محاسبه عملکرد خود در سالی که رو به پایان است بپردازیم و با شناختن نقاط قوت و ضعف، خود را برای عملکرد بهتر در سال آینده آماده کنیم.

دبیر شورای نگهبان به اتفاقات سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری، شاهد دشمنی همه جانبه دشمنان ایران اسلامی بودیم و این لشکرکشی سنگین بیشتر از هرچیز نشانه ترس دشمن از پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

جنتی با بیان اینکه آنها می‌خواهند به هر وسیله‌ای که شده مانع این حرکت روبه جلوی کشور شوند، افزود: چند ماه تلاش کردند با راه انداختن اغتشاشات اولویت‌های کشور را تغییر دهند و وقتی از آن راه موفق نشدند حالا تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند؛ در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها