کد خبر: 672708
تاریخ انتشار :

روزنامه جوان: مسئولان امنیتی اطلاعات مسمومیت‌ها را از همسر مرحوم هاشمی بپرسند

آیا مناسب نیست که مسئولان امنیتی خدمت همسر مرحوم هاشمی بروند و اطلاعات لازم در این زمینه را از او کسب کنند و این غائله وحشتناک مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را خاتمه دهند؟

روزنامه جوان: مسئولان امنیتی اطلاعات مسمومیت‌ها را از همسر مرحوم هاشمی بپرسند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه جوان نوشت: در حالی که رسانه‌های اصولگرا مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را به «منافقین» نسبت می‌دهند، روزنامه جوان به عفت مرعشی حمله کرده که چرا در حالی که مسئولان به دنبال منشا مسمومیت‌ها هستند، او گفته کار گروه‌های افراطی همچون فرقان است!

یک نکته بی ربط  در وسط یادداشت مرعشی وجود دارد که می‌تواند این ضرب‌المثل «وسط دعوا نرخ تعیین کردن» باشد و آن هم اینکه نوشته: «متأسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.» یعنی در حالی که نهاد‌های مسئول در کشور به دنبال منشأ مسمومیت‌های دانش آموزان هستند و هنوز آن را درنیافته‌اند، عفت مرعشی مطلع است که کار گروه‌هایی افراطی همچون فرقان است که افکارشان علنی هم دیده می‌شود! آیا مناسب نیست که مسئولان امنیتی خدمت همسر مرحوم هاشمی بروند و اطلاعات لازم در این زمینه را از او کسب کنند و این غائله وحشتناک مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را خاتمه دهند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها