کد خبر: 52348
تاریخ انتشار :

سخنان مدیرعامل سپاهان درباره قرارداد جباری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با فارس ، در خصوص شایعاتی که پیرامون رقم‌های پرداختی به بازیکنان سپاهان شنیده می‌شود، اظهار داشت: افتخار می‌کنم که وقتی با هر بازیکنی قرارداد می‌بندم قرارداد 30 بازیکن دیگر را جلوی او می‌گذارم و هر شخصی پا به دفتر من می‌گذارد تنها 10 دقیقه با هم صحبت می‌کنیم و همه چیز نهایی می‌شود.
وی افزود: با هر بازیکنی که قرارداد بستم مفاد قرارداد دیگر بازیکنان را جلویش گذاشته‌ام اما هیچ‌جا خدا نگفته که به سادگی به انسان تهمت بزنند و این همه برای یک تیم حاشیه درست کنند.
مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: البته من اینگونه افراد را درک می‌کنم اما من چه گناهی دارم که باید به خاطر مشکلات تیم‌های دیگر این همه حرف و حدیث برای تیمم درست شود. خدا جواب کسانی که گفتند من با جباری قرارداد دو میلیاردی بستم را می‌دهد.
رحیمی ضمن انتقاد از حرف و حدیث‌های پیش آمده گفت: به هیچکس ربطی ندارد که ما چگونه قرارداد امضاء‌ می‌کنیم اما باید بگویم روی باشگاه ما نظارت وجود دارد که خوشبختانه همه اعضاء با هم یکدل هستند و به همین خاطر است که سپاهان موفق می‌شود.
وی در پایان گفت:‌ وای به حال تیمی که مدیریت و بازیکنانش و بالعکس با یکدیگر همدل و یکدل نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها