کد خبر: 645468
تاریخ انتشار :

واریز سود سهام عدالت دو برابری برای این افراد | اعلام زمان قطعی واریز سود سهام عدالت

برآورد زمانی این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

واریز سود سهام عدالت دو برابری برای این افراد | اعلام زمان قطعی واریز سود سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به این که سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی برای سال ۹۹ حدود ۵۵۰ هزار تومان است گفت: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با اشاره به اینکه سود سهام عدالت جاماندگان سال ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود، گفت: سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که به حساب مشمولان واریز می شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود با همکاری شرکت‌های سرمایه پذیر همه سود‌ها یک جا پرداخت شود، افزود: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

سود سهام عدالت جاماندگان سال ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به جزییات سود سال ۹۹ سهام عدالت اشاره کرد و گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی از مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود در اسفند ماه امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، پرداخت سود سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام در اسفند ماه از جمله اتفاقات مثبتی تلقی می‌شود که از ۵ سال گذشته آغاز شد و امسال هم با نزدیک شدن به ماه پایانی سال، سهامداران به رسم سال‌های گذشته در انتظار تعیین تکلیف و اعلام جزییاتی دقیق از این پرداختی هستند.

به دنبال پیگیری سهامداران، در چند روز گذشته رقم سود پرداختی سال ۹۹ سهام عدالت از سوی وزیر اقتصاد و دارایی و نیز رییس سازمان خصوصی سازی اعلام شد که براساس صحبت‌های انجام شده قرار است این واریزی تا پایان اسفند ماه انجام شود.

همچنین اعداد اعلام شده برای پرداختی سود سال ٩٩ سهام عدالت نشانگر رشد چشمگیر آن نسبت به سود سال‌های گذشته است و این امر توانست نقطه امیدی را در میان مشمولان این سهام که اکثر آنها جزو قشر ضعیف جامعه محسوب می‌شوند، ایجادکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها