کد خبر: 644276
تاریخ انتشار :

دریافت سود سهام عدالت

روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: سهامداران روش مستقیم سهامداری عدالت نیز سود سهام خود را از طریق سجام دریافت خواهند کرد.

دریافت سود سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز نشود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود . باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

 

 سازمان بورس در خصوص نحوه پرداخت سود به دارندگان سهام عدالت در روش غیرمستقیم توضیحاتی ارائه داد.

 

با تصویب شورای عالی بورس مصوب شد چنانچه دارندگان سهام عدالت در روش غیرمستقیم، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰ همچنان سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده و سهام خود را نفروخته باشند، سود ۵۵۰ هزار تومانی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: سهامداران روش مستقیم سهامداری عدالت نیز سود سهام خود را از طریق سجام دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت

 

 پرونده پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ هنوز به طور کامل بسته نشده است که اخبار مختلفی درمورد پرداخت سود سال ۱۳۹۹ به گوش میرسد. درواقع ۹۸ درصد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸، طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز شد و دو درصد آن که باید از سوی برخی شرکت ها از جمله مخابرات پرداخت می شد هنوز باقی مانده است.

با نزدیک شدن به پایان سال، زمزمه های پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ نیز به گوش می رسد. سودی که طبق گفته مسئولان حتما تا پایان سال پرداخت خواهد شد و میزان آن نیز بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است.

در هر حال چندی پیش پرداخت سود ۶۰۰ هزار تومانی سهام عدالت از سوی حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی مطرح شد. وی اعلام کرد که سود سال ١٣٩٩ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲ هزار و  ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی حدود ۲۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که جمعا حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان می شود که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. بر این اساس به طور متوسط به هر مشمول ۶۰۰ هزار تومان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها