کد خبر: 667475
تاریخ انتشار :

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره میدان تکسیم استانبول

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره میدان تکسیم استانبول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شهر محبوب استانبول هر ساله گردشگران و سفر دوستان بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. کشور ترکیه اگر چه شهرهای توریستی زیادی دارد، اما استانبول با جاذبه های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیرش به انتخاب اول توریست‌ها تبدیل شده است. از این رو این شهر در راستای تامین رفاه گردشگران، مراکز اقامتی و هتل‌های فراوانی را در خود دارد. در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های چهار ستاره استانبول را خدمتتان معرفی کنیم تا هنگام تصمیم گیری برای رزرو هتل دچار سردرگمی نشوید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل گرین پارک تکسیم

یکی از هتل های معروف استانبول که در قلب این شهر واقع شده هتل گرین پارک تکسیم استانبول است که جزو هتل های باسابقه و قدیمی استانبول محسوب می‌شود. این هتل که از سال 1994 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده، اخیرا با هدف ارتقا خدمات و امکانات خود، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در فاصله بسیار کوتاهی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته و دسترسی راحتی تا مراکز خرید دارد. حمام ترکی، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و... تنها بخشی از امکانات این هتل به شمار می‌رود. رستوران موجود در هتل با انواع غذاهای محلی و بین ‌المللی در محیطی لوکس پذیرای میهمانان خود است.

 

هتل تایتانیک سیتی

اگر هتل تایتانیک سیتی را برای اقامت در ترکیه انتخاب کنید، تنها با 10 دقیقه پیاده روی به خیابان استقلال و میدان تکسیم فاصله خواهید داشت. هتل تایتانیک سیتی از هتل های چهار ستاره منطقه تکسیم است و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، مورد اقبال گردشگران و مسافران زیادی قرار می گیرد. ایستگاه مترو تکسیم در فاصله کوتاهی از هتل قرار گرفته و دسترسی مسافران را به سایر نقاط شهر بسیار آسان می‌کند. با انتخاب این هتل دسترسی بسیار خوبی به دیدنی های استانبول خواهید داشت. علاوه بر آن می‌توانید از امکانات بی‌شمار هتل نظیر حمام ترکی، استخر، سونا، خدمات ماساژ درمانی، ترانسفر فرودگاهی و غیره استفاده کنید. امیدواریم که اقامت خوبی در این هتل تجربه و یک سفر رویایی به ترکیه داشته باشید.

هتل آوانتگارد میدان تکسیم استانبول

هتل آوانتگارد یکی از بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول است که در فاصله ۲ دقیقه پیاده‌روی با میدان تقسیم قرار دارد. این هتل چهار ستاره با ارائه مجموعه‌ای از خدمات عالی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، Wi-Fi رایگان در تمامی اتاق ها، نگهبانی و  امنیت  ۲۴ ساعته، فروشگاه خدمات رفاهی، خانه‌داری روزانه و… به خوبی توانسته است رضایت میهمانان را جلب کند. مرکز تناسب اندام هتل آوانتگارد، مکانی ایده‌آل برای استراحت بعد از گشت و گذار در استانبول است.

هتل ماربل استانبول

یکی از هتل های لوکس و باکیفیت شهر زیبای استانبول هتل ماربل استانبول است که در فاصله بسیار کوتاهی تا خیابان همیشه زنده استقلال و میدان تکسیم قرار دارد. این هتل 11 طبقه دارای 89 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق بوده و مسافران بسته به نوع نیاز و سلیقه‌شان می‌توانند یکی از این واحدها را انتخاب کنند. از خدمات و امکانات بی‌نظیر این مجموعه می‌توان به  حمام ترکی، انواع ماساژهای درمانی، استخر سرپوشیده، شاتل فرودگاهی، سرویس خشکشویی، سالن کنفرانس و... اشاره کرد. فاصله هتل ماربل استانبول تا فرودگاه آتاتورک حدود 20 کیلومتر است.

هتل میدتاون تکسیم استانبول 

یکی از هتل های چهار ستاره منطقه تکسیم استانبول هتل میدتاون است که مهمانان می‌توانند به راحتی از این هتل به جاذبه ‌های شهر دسترسی داشته باشند. این هتل خدمات عالی و امکانات کم‌نظیری برای آرامش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان ارائه می‌دهد. امکانات تفریحی و موقعیت مکانی عالی، این هتل را به مکانی مناسب برای لذت از اقامت در استانبول تبدیل می‌کند. اگر قصد دارید اقامتی متفاوت و آرام را در قلب تپنده و همیشه شلوغ استانبول تجربه کنید، رزرو هتل میدتاون تکسی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

هتل آدا کاراکوی 

هتل چهار ستاره آدا کاراکوی یکی از هتل های باکیفیت در منطقه تکسیم استانبول محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله بسیار نزدیک آن به مسجد تاریخی مصطفی پاشا در منطقه کاراکوی اشاره کرد. این هتل به دیگر اماکن تاریخی استانبول شامل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، بازار ادویه مصر نیز دسترسی راحت و آسانی دارد. تراس ‌های هتل آدا کاراکوی نمای بسیار خوبی به مساجد و بخش تاریخی شهر دارد. از امکانات هتل آدا کاراکوی باید به خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، اتاق جلسه، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با 6 تا از بهترین هتل های چهار ستاره استانبول در منطقه تکسیم آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید هتل های بسیار دیگری نیز در این منطقه وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید انتخاب کنید. بدیهی است که هر هتل امکانات متفاوتی با قیمت متفاوت به مهمانان ارائه می‌دهد. بنابراین اگر قصد سفر به استانبول و اقامت در یکی از این هتل ها را دارید، قبل از برنامه ریزی سفر حتما سری به سایت flytoday.irبزنید.

با مراجعه به صفحه هتل های خارجی و انتخاب شهر استانبول و وارد کردن تاریخ مورد نظرتان، لیست کاملی از تمامی هتل های استانبول برای شما به نمایش در خواهد آمد. اگر به دنبال ارزان ترین هتل های استانبول می‌گردید، نیازی نیست لیست موجود را بالا و پایین کنید، چراکه این لیست از ارزان‌ترین به گران ترین مرتب شده است. با مقایسه بین خدمات، امکانات و از همه مهم‌تر قیمت هتل‌ های استانبول، به راحتی می‌توانید هتلی متناسب با سلیقه‌تان انتخاب کرده و اقامتی متفاوت و دلنشین را در استانبول تجربه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها