کد خبر: 667514
تاریخ انتشار :

چرا سئو حیاتی‌ترین دانش پیشرفت در دنیای وب است؟

چرا سئو حیاتی‌ترین دانش پیشرفت در دنیای وب است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در بین مدیران کسب و کارهای مختلف، معضلات زیادی برای بدست آوردن درآمدهای چند 100 میلیونی وجود دارد. دانش برگرفته از آموزش سئو، یکی ‌از راهکارهای کسب درآمد میلیونی یا حتی میلیاردی است. شما با اندکی جستجو در دنیا اینترنت، تأثیر سئو بر کسب و کارهای بزرگی که اکنون به برندهای برتر مانند دیجی کالا، نیوسئو و ... تبدیل شده‌اند، را می‌بینید. اکنون زمانی فوق العاده برای توسعه کسب و کار خود در دنیای وب است.

در ادامه شما را با سئو، بیشتر آشنا می کنیم.

سئو سایت چیست و چگونه باعث بهبود کسب و کارها می‌شود؟

سئو یعنی بهینه سازی برای موتور جستجو که در زبان انگلیسی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است و شامل راهکارهایی است برای تغییر ساختار برخی از بخش‌های سایت برای بهبود تجربه کاربری و رعایت اصولی که گوگل برای وب سایت‌ها مشخص کرده است. با سئو امکان نمایش بهتر وب سایتتان در نتایج گوگل را فراهم می‌کنید.

در دوره های آموزش غیرحضوری سئو شما می توانید 0 تا 100 این مهم را به طور کامل بیاموزید و به مهارتی دست یابید که کمک ویژه ای به توسعه کسب و کار شما می کند.

چگونه سئو درآمد شما را افزایش می‌دهد؟

با توجه به اینکه سئو جزو پردرآمدترین مشاغل اینترنتی دنیاست، راهکارهای زیادی را برای کسب درآمد در دنیای اینترنت به شما نشان می‌دهد. به گونه ای که گوگل اعلام می کند هر کسب و کاری می‌تواند در دنیا اینترنت درآمد خود را به طرز عجیبی افزایش دهد.

19

نیوسئو یکی از برندهای برتر برگزار کننده دوره غیرحضوری سئو سایت در ایران نکاتی را با موضوع کسب درآمد دلاری با سئو، توضیح داده است:

((شما می توانید کارشناس خبره سئو شوید و در هر شهری در ایران درآمد دلاری داشته باشید. با توجه به اینکه سئو را می توانید در منزل انجام دهید، کافی است با فردی خارج از کشور ارتباط بگیرید تا به سادگی برای شما پروژه سئو بگیرد و درآمد دلاری داشته باشید! واقعا به همین سادگی است و هم اکنون هم نیوسئو و هم بسیاری از دانشجویان ما درآمد دلاری مطلوبی دارند. جدا از این مسئله، با توجه به اینکه سئو جزو معدود مشاغل بین المللی ایرانی در جهان است و در هر کشوری خواهان دارد، کافی است شما هم همانند برخی از دوستانتان که در دوره های آموزش سئو نیوسئو شرکت کرده اند، سئو را یاد بگیرید و به طور عملی و تجربی سایت هایی را در نتایج برتر گوگل قرار دهید و پس از آن با خیالی راحت مهاجرت کنید!))

مهم ترین فاکتورها در آموزش سئو!

در دوره سئو، موارد مختلفی را به شما آموزش می دهند. اما برخی از این موارد، اهمیت ویژه‌ای در بهینه سازی سایت دارند. مهم‌ترین فاکتورهای سئو شامل تعیین کلمه کلیدی اصولی، تولید محتوا جذاب و مشتری پسند و ایجاد تجربه کاربری فوق العاده برای کاربران است. این فاکتورها پایه و اساس سئو سایت هستند و در واقع اگر این موارد را در نظر نگیرید، عملا دور حضور موفق در نتایج گوگل را باید خط بکشید.

در‌صورتی‌که این فاکتورهای مهم معرفی شده در دوره سئو، بهینه شوند، می توانید بدون تردید، آینده‌ای درخشان برای کسب و کار خود، تصور کنید. در ادامه به این فاکتورها می پردازیم. نکات زیر گلچینی از دوره های آموزش حضوری سئو (دوره های غیرحضوری سئو) امیر قصری است:

انتخاب کلمه کلیدی بر اساس کسب و کار خود

اولین موضوعی که برای شروع سئو اهمیت زیادی دارد، تعیین کلمه کلیدی مناسب براساس کسب و کار شماست. بر اساس عباراتی که کاربران در گوگل جستجو می‌کنند، کلیدواژه‌هایی مشخص می‌شود که اگر بر اساس اصول بهینه سازی سایت باشد، باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر شما را در اینترنت بیابند.

تحقیق کلیدواژه در دوره غیرحضوری سئو و همین طور دوره های آموزش حضوری سئو به صورت کاملا عملی به شما آموزش داده می شود که شما این آموزش ها را از امیر قمصری که سابقه 20 سال فعالیت در وب ایران را دارد و بنیانگذار بزرگترین مرجع سئو در ایران است، دریافت خواهید کرد.

20

تولید محتوا برای صفحات سایت

محتوای صفحه‌های سایت بایستی به گونه‌ای جالب و کاربردی باشد که کاربران برای دیدن دیگر صفحه‌های وب سایت شما تشویق شوند. هر چه قدر که کاربران برای دیدن صفحات سایت شما زمان بیشتری صرف کنند، احتمال خرید سرویس‌ها یا محصولاتتان و تبدیل شدنشان به مشتریان دائمی، بیشتر خواهد بود. راهکارهای اساسی که در دوره های آموزش سئو درباره تولید محتوا گفته می‌شود، به شما در این مورد کمک زیادی خواهد کرد.

وب سایت‌های زیادی همانند نیوسئو با تولید محتوا و در نظر گرفتن کلمات کلیدی کلیدی هدف خود به بالاترین جایگاه‌ها در نتایج گوگل رسیده‌اند.

به تجربه کاربری وبسایت توجه کنید

سایت شما از نظر ظاهری نیز می‌بایست برای کاربران جذابیت داشته باشد. در برخی اوقات وجود یک رنگ در قالب سایت، منجر به کاهش جذابیت آن شده و نتیجه آن خروج سریع کاربران از وبسایت می‌باشد که تأثیر منفی و مخربی دارد. در سئو برای بهبود تجربه کاربری راه های متعددی معرفی می شود. ایده ها، تکنیک ها و ترفندهایی که هر کدام به نحوی در تجربه کاربری اثرگذار است. یک دوره سئو کاربردی، معمولا برای این موضوع، سرفصلی جداگانه در نظر می گیرد.

حال برای استارت افزایش درآمد به وسیله سئو چه کار کنیم؟

حال که با سئو آشنا شدید، راهکارهای زیادی برای رسیدن به هدفتان با این روش وجود دارد. کافیست یکی از دوره های آموزش سئو را انتخاب و برای رسیدن به بهترین نتیجه ها، قدم بردارید. شما با دانش سئو شکل جدیدی از کسب و کار خود در دنیای وب، ایجاد می کنید که هم برای کاربران جذاب و کاربردی است و هم به شما برای تحقق اهداف و رسیدن به درآمدهای میلیونی، کمک می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها