کد خبر: 667560
تاریخ انتشار :

پرطرفدارترین هتل های کوش آداسی از دیدگاه مسافران

پرطرفدارترین هتل های کوش آداسی از دیدگاه مسافران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

پرطرفدارترین هتل های کوش آداسی از دیدگاه مسافران

کوش آداسی یعنی با قیمت مناسب به یک تعطیلات ساحلی تکرارنشدنی بروید. به ارزان ترین مراکز خرید ترکیه سر بزنید. از قدیمی ترین مکان های تاریخی جهان مثل معبد آرتمیس دیدن کنید و از خوشمزه ترین رستوارن های ترکیه غذا بخورید. اما با قیمت خیلی از کمتر از آنتالیا یا استانبول! البته حتی در کوش آداسی هم بعضی از مکان‌ها بهتر از بقیه هستند. در این مقاله قصد داریم چند هتل کوش آداسی که از دیدگاه مسافران امتیاز خوبی دارند به شما معرفی کنیم.

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از چند هتل کوش آداسی است که امتیاز خوبی از سمت توریست‌ها و مسافران کسب کرده است. مهم‌ترین مزیتی که اقامت در این هتل را دلچسب می‌کند نزدیکی آن به ستور مارینا است. این هتل درست روبروی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین تفریحگاه های ساحلی و مراکز خرید کوش آداسی قرار دارد. شما می‌توانید فقط با چند قدم هرآنچه را که از کوش آداسی می‌خواهید به دست بیاورید.

از سمتی فاصله این هتل تا شهر قدیمی افسوس فقط 17 کیلومتر است و تا ساحل لیدیز یا ساحل بانوان کوش آداسی هم فقط 3 کیلومتر فاصله دارد. مهم نیست که قصد خرید دارید یا می‌خواهید به دیدن جاذبه ‌های توریستی بروید، شاید هم بخواهید در رستوران‌ ها و کافه‌ ها گردش کنید. فراموش نکنید که غذاهای کوش آداسی در تمام ترکیه معروف است! مقصد شما هرکجا که باشد اهمیتی ندارد، اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی یعنی همه چیز به شما نزدیک است.

اما همه‌چیز به موقیعت جغرافیایی خلاصه نمی‌شود. با اقامت در این هتل کوش آداسی شما می‌توانید از استخر، سونا و خدمات اسپا استفاده کنید. البته این هتل دو استخر دارد. دوست دارید در یک فضای گرم و اختصاصی شنا کنید یا کنار یک استخر روباز آفتاب بگیرید؟ در هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی هردو این گزینه‌ها مهیا است.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از اینترنت و صبحانه مفصل این هتل استفاده کنید. این هتل دو رستوران دارد و طبق نظر مسافران باید غذای آن را امتحان کنید. البته اگر حوصله رفتن به رستوران را نداشته باشید می‌توانید غذا را به صورت بسته‌بندی شده درب اتاق تحویل بگیرید و در حالی که از بالکن به منظره دریا چشم دوخته‌اید شام یا ناهارتان را میل کنید.

تمام اتاق ‌های هتل دبل تری بای هیلتون کوش آداسی مجهز به یخچال، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. علاوه بر این نظافت حمام‌ ها و کیفیت وسایل بهداشتی از امتیاز خوبی بین مسافرها برخوردار است. اگر به دنبال اقامت بی‌دغدغه و راحت در هتل کوش آداسی هستید هتل دابل تری بای هیلتون می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

هتل کورومار دلوکس کوش آداسی 

هتل کورومار دلوکس در نزدیکی ساحل ساخته شده و این به مسافران فرصت می‌دهد که برای آب‌تنی یا آفتاب گرفتن و یا حتی تماشای غروب از ساحل اختصاصی این هتل استفاده کنند. روی صندلی‌های آفتاب گیر دراز بکشند و زیر چترهای آفتاب یک آب میوه خنک از کافه هتل سفارش بدهند.

اما این هتل به جز ساحل اختصاصی، یک استخر روباز هم برای آب‌تنی در فضای خصوصی‌تر دارد. همچنین می‌توانید از استخر سرپوشیده هتل کورومار دلوکس کوش آداسی هم استفاده کنید. با اقامت در کومار دلوکس شما می‌توانید یکی از آرام‌ترین روزهای کوش آداسی را تجربه کنید. این یعنی بعد از صبحانه خوردن در ساحل اختصاصی دریا برای استفاده از خدمات اسپا مثل ماساژ، سونا و جکوزی به هتل برگردید و بعد از آن در کنار ساحل آفتاب بگیرید.

البته اگر اهل ورزش باشید هتل کورومار دلوکس کوش آداسی گزینه‌های زیادی برایتان دارد. شما می‌توانید به باشگاه بدنسازی بروید و یا از باشگاه بیلیارد و تنیس برای گذراندن یک روز پر هیجان استفاده کنید. اگر دلتان یک روز بدون سروصدای کودکان می‌خواهد می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنید.

هتل کورومار دلوکس کوش آداسی چند رستوران مجهز با غذاهای ویژه بین ‌المللی دارد و طبق نظر مسافران قیمت و کیفیت غذاهای این هتل امتیاز خوبی دارد. تمام اتاق‌های این هتل کوش آداسی مجهز به اینترنت رایگان، مینی بار و تلویزیون هستند و از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید از تراس اتاق به منظره دریا چشم بدوزید. حمام‌ های اتاق مجهز به تمام وسایل بهداشتی هستند.

این هتل ترنسفر فرودگاهی دارد. علاوه بر این فاصله‌اش تا شهر قدیمی افسوس فقط 17 کیلومتر است و با ساحل بانوان تنها 4 کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل کوش آداسی هم از دریا لذت می‌برید و هم به مهم ترین جاذبه های ازمیر و کوش آداسی دسترسی دارید.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی 

اگر پنجره اتاق را باز بگذارید می‌توانید صبح با صدای دریا بیدار شوید! با اقامت در این هتل کوش آداسی ساحل در چند قدمی شما است. شما می‌توانید صبحانه را در تراس پشت‌بام این هتل درحالی‌که به منظره دریا خیره شده‌اید میل کرده و یا در یکی از رستوران های لوکس این هتل روز خود را شروع کنید. صبحانه این هتل رایگان و البته متنوع است، پس پیشنهاد می‌کنیم از ساعت 7 تا 10:30 خودتان را برای یک صبحانه عالی آماده کنید. رستوران و کافی شاپ هتل ایلایدا آوانتگارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خوردن یک غذای خوشمزه در کوشی آداسی است.

بعد از صبحانه می‌توانید به باشگاه بدنسازی بروید یا از استخر استفاده کنید. اگر قصد آفتاب گرفتن داشته باشید استخر روباز انتخاب بهتری نسبت به ساحل است! تمام اتاق ‌های این هتل مجهز به مینی بار، تلویزیون با برنامه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با بهترین وسایل بهداشتی هستند.

این هتل در مرکز شهر کوشی آداسی قرار دارد، بنابراین نه تنها فقط چند قدم با ساحل کوش آداسی فاصله دارید، بلکه می‌توانید با یک پیاده‌روی 8 دقیقه‌ای به مسجد کالیچی برسید. هتل ایلایدا فقط 2 کیلومتر با مارینا کوش آداسی فاصله دارد و فاصله‌اش تا شهر قدیمی افسوس 18 کیلومتر است. به این ترتیب شما می‌توانید با پای پیاده و چند دقیقه ماشین‌سواری به هرکجای کوش آداسی که خواستید سر بزنید.

ارزان ترین هتل های کوش آداسی را در فلای تودی رزرو کنید

اگر می‌خواهید یک سفر ارزان قیمت یا حتی لوکس به کوش آداسی داشته باشید، حتما فلای تودی را امتحان کنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه تنوع هتل های کوش آداسی در فلای تودی و از آن مهم‌تر قیمت آن‌ها می شوید. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چند نفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما فیلتر شده است.

اگر به دنبال بلیط ارزان استانبول بهترین سایت رزرو هتل های کوش آداسی هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت هتل ها را بر اساس ارزان ترین قیمت دسته‌بندی می کند. به دنبال فیلترهای دیگری هستید؟ فلای تودی فیلترهای متنوعی دارد که به شما اجازه می‌دهد هتل موردنظرتان را بدون جست‌وجو کردن‌های طولانی پیدا کنید.

شما می توانید در این سایت رزرو هتل خارجی را با ارز ایرانی و در چند دقیقه انجام دهید. مهم نیست که به کدام نقطه از دنیا می‌روید، اقامتگاه مناسبتان را در این سایت پیدا خواهید کرد. می‌خواهید بلیط پرواز کوش آداسی و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارزان قیمت ترین بلیط پرواز را به شما ارائه می‌دهد.

منتظر هستید تا قیمت بلیط کاهش پیدا کند؟ کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین قیمت بلیط بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.

از این مهم اگر در رزرو هتل خارجی یا خرید بلیط با مشکل مواجه شدید، زمان و مکان را فراموش کنید و با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال پاسخگوی شماست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها