کد خبر: 674062
تاریخ انتشار :

هتل ‌های لوکس تهران با امکانات هتل ‌های بین ‌المللی

هتل ‌های لوکس تهران با امکانات هتل ‌های بین ‌المللی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تهران یکی از پررفت و آمدترین شهرهای ایران است و از این رو هتل‌های بزرگ و کوچک زیادی در این شهر وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند در آنها اقامت کند. با این حال اقامت در هتل‌های لوکس بهترین گزینه برای لذت بردن از سفر و گشت و گذار در تهران است. افرادی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند و انتخاب اقامتگاه خود را به زمان رسیدن به مقصد می‌سپارند به احتمال زیاد نمی‌توانند هتل مناسبی را رزرو کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل‌ های لوکس پایتخت ایران از جمله هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا کنیم تا بتوانید در سفرهای خود در بهترین اتاق و با بهترین امکانات اقامت داشته باشید.

 

لوکس ‌ترین هتل ‌های تهران

افرادی که به دنبال هتل های خوب تهران با امکانات کامل هستند، به طور معمول اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره را انتخاب می کنند. در این هتل‌ها به تمام جزئیات از جمله نمای ساختمان، طراحی داخلی سالن‌ها، دکوراسیون اتاق‌ها، امکانات رفاهی، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و ... توجه می‌شود. هتل اسپیناس پالاس تهران و چند هتل لوکس دیگر را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید اقامتی متفاوتی را در پایتخت تجربه کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به دنبال منطقه‌ای به دور از هیاهوی پایتخت هستید تا در آرامش خاطر در تهران اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل اسپیناس پالاس تهران را رزرو کنید. این هتل در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد تهران قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دارد.

از ویژگی‌های سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توان به سالن مستقل، اتاق خواب مجزا، ناهارخوری مخصوص، میز کاری، اینترنت فعال، جکوزی، روم سرویس شبانه‌روزی و ... اشاره کرد. برای اینکه شما با ویژگی‌های دیگر این هتل آشنا شوید برخی از آنها را در زیر لیست می‌کنیم:

  • تجهیزات بدنسازی حرفه‌ای
  • اتاق ماساژ
  • رستوران اسکای لانژ
  • کافی نت
  • سالن کنسرت
  • فروشگاه
  • خدمات خشکشویی
  • تاکسی سرویس
  • پارکینگ و ...

برای رزرو این هتل که از تمام امکانات هتل‌های بین‌المللی برخوردار است، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و از تخفیف‌های آن بهره‌مند شوید.

هتل ویستریا

حتما می‌دانید که تعداد هتل‌های 5 ستاره در تهران کم نیست و انتخاب یکی از آنها کار دشواری است. یکی دیگر از هتل‌های مجلل در تهران مجموعه ویستریا بوده که از معماری خاصی در طراحی آن استفاده شده و در نظر افراد زیادی زیباترین هتل تهران است.

این مجموعه با الگوبرداری از معماری کانادایی در 12 طبقه مثبت و 8 طبقه منفی در خیابان دربند، نزدیک به میدان تجریش، واقع شده است. تمام امکانات هتل‌های بین‌المللی در این مجموعه نیز فراهم بوده و شما می‌توانید در طبقات چهارم تا دهم هتل ویستریا اقامت داشته باشید.

سوئیت‌های یک تخته، دوتخته و ... در این مجموعه تنوع زیادی دارند و انتخاب با خود شما خواهد بود که در کدام اتاق اقامت کنید. سوئیت ویستریا و پرزیدنتال لوکس‌ترین واحدهای اقامتی در این هتل هستند که وان و تراس آنها چشم اندازی بی‌نظیر به شهر و کوه‌های تهران دارد.

از مهم‌ترین امکانات هتل ویستریا می‌توان به اسکای لانچ و روف گاردن، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، استخر، مرکز اسپا، سالن یاقوت و عقیق، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از هتل‌های لوکسی که در تهران طرفداران زیادی دارد، هتل پارسیان آزادی است که در تقاطع یادگار امام و بزرگراه چمران قرار دارد. این هتل 5 ستاره و لوکس با 26 طبقه چشم‌اندازی زیبا به شهر تهران دارد که میهمانان می‌تواند مناظر مختلف روز و شب تهران را از نمایی متفاوت مشاهده کنند. تنوع اتاق‌های این مجموعه یکی از امتیازهای فوق‌العاده هتل پارسیان آزادی است که مسافران با توجه به نیاز می‌تواند اتاق مناسبی رزرو کند.

از سوئیت‌های لوکس این مجموعه می‌توان به سوئیت پرزیدنتال، دوبلکس، رویال، جونیور و ... اشاره کنید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به راهنمای مهمان، کلوپ ورزشی، رستوران‌های مختلف نظیر پارمین، سرو، کنزو و پارسه، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ، دسترسی به اینترنت، بیزینس سنتر، کافه پرسیت، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد. به جز هتل اسپیناس پالاس تهران و دو هتلی که معرفی کردیم هتل‌های لوکس دیگری نظیر هتل پارسیان استقلال تهران، نووتل، لاله، انقلاب و ... نیز در تهران وجود دارند.

11

رزرو لوکس ‌ترین هتل ‌های تهران در فلای تودی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با لوکس‌ترین هتل‌های تهران آشنا کنیم تا در کمترین زمان بهترین محل اقامت را رزرو کنید. برای رزرو متنوع ترین هتل های تهران کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با توجه به تنوع گسترده انواع هتل، هتل آپارتمان و... در این سایت، با هر بودجه ای و سلیقه ای که باشید، می‌توانید محل اقامت خود را به راحتی رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در تهران با پشتیبانی 24 ساعته، بهترین خدمات سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها