کد خبر: 646180
تاریخ انتشار :

واکنش بیت کوین به قانون جدید هند

بازار جهانی طلا نسبت به دیروز تا حدودی نوسانات کمتری را تجربه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت اونس طلا صبح جمعه در آسیا پس از یک روز پرنوسان کاهش یافت. سرمایه‌گذاران همچنان به ارزیابی مجدد وضعیت درباره تهاجم روسیه به اوکراین و همچنین تحریم‌های بیشتر غرب علیه روسیه ادامه می‌دهند.

امروز معاملات آتی طلا با ۰.۵۳ درصد کاهش به ۱۹۱۶.۱۰ دلار رسید. فلز زرد در روز پنجشنبه بیش از ۳ درصد صعود کرد و به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۲۰ به ۱۹۷۳.۹۶ دلار رسید، اما ساعاتی بعد و پس از تهدیدات جو بایدن رئیس‌جمهوری امریکا علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه و تحریم‌های جدید علیه این کشور روندی نزولی پیدا کرد.

 ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه قول داد در شهر کی‌یف، پایتخت این کشور بماند. نیروهای اوکراینی به مبارزه با تهاجم روسیه ادامه می‌دهند، این بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم است. جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا تحریم‌های بیشتری را علیه روسیه اعمال کرد تا مانع از توانایی روسیه برای انجام تجارت با ارزهای اصلی شود. امریکا در گذشته تحریم هایی را علیه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی روسیه اعمال کرده است.

صنعت کریپتو هند و مقامات دولتی به بحث در مورد تغییرات احتمالی در مقررات مربوط به ارزهای دیجیتالی اعلام شده در اوایل ماه جاری ادامه دادند. همین موضوع موجب شد بیت کوین به نرخ بالای ۳۸هزار دلار باز گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها