کد خبر: 675341
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر گفتگوی نامه‌نیوز با حقیقت‌پور

جمنایی‌ها دوباره راه افتاده‌اند و پدربزرگ‌بازی درمی‌آورند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پدربزرگ ها و برادر بزرگ ها عامل روی کار آمدن این گروه های تندرو شدند بنابراین قبل از اینکه دوباره بخواهند ظهور پیدا کنند و دوباره در عرصه انتخابات پرچم وحدت، اصلاح، عمران، آبادانی و معیشت را دست بگیرند، باید خطاهای سیاسی خود را بپذیرند و پاسخگوی آن خطاها باشند.

جمنایی‌ها دوباره راه افتاده‌اند و پدربزرگ‌بازی درمی‌آورند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و گروه های سیاسی از هم اکنون در حال تحرک و رایزنی های سیاسی هستند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره آغاز تحرکات گروه های سیاسی برای انتخابات مجلس گفت: فعال شدن گروه های سیاسی موضوعی طبیعی است اما آنچه در این میان جای تأمل دارد ظهور بعضی افراد در قامت منادیان نجات بشر و تأمین عزت مردم ایران است که از غیب می آیند و می خواهند در عرصه انتخابات نقش های محوری ایفا کنند.

وی افزود: همواره در آستانه انتخابات شاهد بودیم افرادی به عنوان پدربزرگ، برادر بزرگ و قیم سعی می کنند برای مردم ایران تعیین تکلیف کنند بنابراین از این استان به آن استان، از این شهر به آن شهر می روند و ارشادهای انتخاباتی انجام می دهند بدون آنکه نگاهی به گذشته و کارنامه سیاسی خود داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه حاکم شدن گروه های تندرو بر امور اداره کشور، وضعیت کنونی را پدید آورده، یادآور شد: همین پدربزرگ ها و برادر بزرگ ها عامل روی کار آمدن این گروه های تندرو شدند بنابراین قبل از اینکه دوباره بخواهند ظهور پیدا کنند و دوباره در عرصه انتخابات پرچم وحدت، اصلاح، عمران، آبادانی و معیشت را دست بگیرند، باید خطاهای سیاسی خود را بپذیرند و پاسخگوی آن خطاها باشند.

وی افزود: این پدر بزرگ ها و برادر بزرگ ها باید صریح اعلام کنند و اشتباه خود را بپذیرند که در ادوار گذشته انتخابات باعث شدند افرادی که شایسته قرار گرفتن در مسئولیت نبودند، زمینه قرار گرفتن آنها در این مسئولیت ها را فراهم کردند. ضمن آنکه مردم ایران مردمی با شعور و آگاه هستند و نیازی به قیم ندارند.

حقیقت پور با بیان اینکه مردم ایران محکم در برابر استکبار ایستاده اند و نیازی به ارشادهای انتخاباتی پدربزرگ ها و برادر بزرگ ها، بیان کرد: کسانی که در مقام قیّم سیاسی راه افتاده اند و به شهرستان های مختلف می روند تا دوباره یک جریان و جمنایی راه بیاندازند، باید از گذشته خودشان درس بگیرند و از ظلم هایی که به مردم ایران در استقرار افراد نالایق در مسئولیت ها کردند حلالیت بطلبند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها